• Anonym (Nyplussad)

BF September 2016

Hej!,

Startar en tråd för oss nyplussade som kommer ha BF i September 2016. Hoppas vi kan följas åt under denna omvälvande  och spännande tid.

Jag bor i Stockholm och plussade igår, och har enligt beräkningar BF 1 September.  
    Jag har en dotter på 1,5 år sedan tidigare.

Ser fram emot att lära känna flera härliga blivande septembermammor.

Trevlig Helg, och GRATTIS till Plus

Än så länge anonym, men presenterar mig bättre längre fram!!

• Svar på tråden BF September 2016
  • PellNiss
    That is life skrev 2016-01-07 20:11:52 följande:

Pm:a din e-mailadress så bjuder jag in :)

Jag har skickat till dig. :)
  • ausaaf
    That is life skrev 2016-01-07 19:36:41 följande:

Jag är Anonym (Anna)

Jag döper den till Septemberbebis 2016. Pm:a eran mailadress så bjuder jag in  :)

Bra initiativ. Men jag hängde inte riktigt med på vilket sätt man går med i gruppen. Ska jag skicka ett privat meddelande här på fl med min mailadress alltså?
  • That is life
    ausaaf skrev 2016-01-07 20:15:27 följande:
    Bra initiativ. Men jag hängde inte riktigt med på vilket sätt man går med i gruppen. Ska jag skicka ett privat meddelande här på fl med min mailadress alltså?
    Ja här på fl som du har till din facebook. Med den så kan jag lägga till dig.

Tror inte du vill lägga ut emailen så alla ser.
  • enlitenprick
    That is life skrev 2016-01-07 20:11:52 följande:

Pm:a din e-mailadress så bjuder jag in :)

Jag är också gärna med i Fb-gruppen. Jag PMar dig :)
  • Itsmes
    That is life skrev 2016-01-07 19:36:41 följande:

Jag är Anonym (Anna)

Jag döper den till Septemberbebis 2016. Pm:a eran mailadress så bjuder jag in  :)

Jag förstår inte riktigt hur man pmar haha! Funkar det från appen eller bara via webbläsare?
  • That is life
    Itsmes skrev 2016-01-07 22:01:35 följande:
    Jag förstår inte riktigt hur man pmar haha! Funkar det från appen eller bara via webbläsare?
    Gå in på min profil, välj skicka meddelande och så skriver du din email adress där så fixar jag resten :)
  • That is life
    That is life skrev 2016-01-07 22:10:33 följande:
    Gå in på min profil, välj skicka meddelande och så skriver du din email adress där så fixar jag resten :)
    Rättar mig själv. Gå till din inbox välj skicka meddelande och i rutan "till" skrriver du This is life       sen skriver du bara din email och skickar den så fixar jag det.
  • Itsmes
    That is life skrev 2016-01-07 22:13:07 följande:
    Rättar mig själv. Gå till din inbox välj skicka meddelande och i rutan "till" skrriver du This is life       sen skriver du bara din email och skickar den så fixar jag det.
    Gick det att skicka? Får inget om att det skickats!
Svar på tråden BF September 2016