Inlägg från: That is life |Visa alla inlägg
  • That is life

BF September 2016

Jag är Anonym (Anna)

Jag döper den till Septemberbebis 2016. Pm:a eran mailadress så bjuder jag in  :)

• That is life
    Ems85 skrev 2016-01-07 19:37:56 följande:
    I den andra gruppen jag är med i så gjorde vi så att den som skapade gruppen uppgav sitt namn sen skicka vi andra vänförfrågningar till henne så la hon till oss i gruppen sen kunde man bara ta bort henne som vän igen.
    Så går och göra och kanske lättare att göra.
  • That is life

Jag har gjort som så att alla kan lägga till medlemmar så det är inte bara jag som kan det.

• That is life
    Anonym (Skåningen) skrev 2016-01-07 20:10:14 följande:
    Jag är också gärna med när jag känner mig lite mer säker på att det går vägen smile1.gif
    Pm:a din e-mailadress så bjuder jag in :)
  • That is life
    ausaaf skrev 2016-01-07 20:15:27 följande:
    Bra initiativ. Men jag hängde inte riktigt med på vilket sätt man går med i gruppen. Ska jag skicka ett privat meddelande här på fl med min mailadress alltså?
    Ja här på fl som du har till din facebook. Med den så kan jag lägga till dig.

Tror inte du vill lägga ut emailen så alla ser.
  • That is life
    Itsmes skrev 2016-01-07 22:01:35 följande:
    Jag förstår inte riktigt hur man pmar haha! Funkar det från appen eller bara via webbläsare?
    Gå in på min profil, välj skicka meddelande och så skriver du din email adress där så fixar jag resten :)
  • That is life
    That is life skrev 2016-01-07 22:10:33 följande:
    Gå in på min profil, välj skicka meddelande och så skriver du din email adress där så fixar jag resten :)
    Rättar mig själv. Gå till din inbox välj skicka meddelande och i rutan "till" skrriver du This is life       sen skriver du bara din email och skickar den så fixar jag det.
  • That is life
    059 skrev 2016-01-13 10:05:20 följande:
    Skicka meddelande till mig med era e-postadresser om ni vill vara med i hemliga Facebook-gruppen. :)
    Till mig går också skicka era e-postadresser :)
  • That is life

Jag lämnar denna tråd och sidan på fb för jag har fått missfall. Ta hand om er <3

Svar på tråden BF September 2016