• Anonym (Nyplussad)

BF September 2016

Hej!,

Startar en tråd för oss nyplussade som kommer ha BF i September 2016. Hoppas vi kan följas åt under denna omvälvande  och spännande tid.

Jag bor i Stockholm och plussade igår, och har enligt beräkningar BF 1 September.  
    Jag har en dotter på 1,5 år sedan tidigare.

Ser fram emot att lära känna flera härliga blivande septembermammor.

Trevlig Helg, och GRATTIS till Plus

Än så länge anonym, men presenterar mig bättre längre fram!!

• Svar på tråden BF September 2016
  • Ejoma

Någon annan som har dålig mage? Blir dålig av vad som jag än äter och dricker känns de som :(

• Önskan94

Fick tid till BM nästa vecka och även ett inbokat inskrivningsmöte. Nu känns det annorlunda och mycket mer verkligt! Bokade även in ett privat ul i vecka 11 för att stilla mina nerver :)

• Anonym (anonym tillsvidare)

Jag plussade den 26/12 med beräknad BF den 1 september. 
    Men nu har alla symtom utom ömma bröst försvunnit så jag förbereder mig på MF då det var exakt såhär det gick till sist jag fick MF. Lycka till för er andra :) 

• Anonym (Anna)
    Anonym (anonym tillsvidare) skrev 2016-01-05 15:12:54 följande:
    Jag plussade den 26/12 med beräknad BF den 1 september. 
    Men nu har alla symtom utom ömma bröst försvunnit så jag förbereder mig på MF då det var exakt såhär det gick till sist jag fick MF. Lycka till för er andra :) 
    Det behöver inte vara ett MF och jag hoppas inte det.
  • Ejoma

Dethär med gravid och kött, är de ok att äta medium lr medium well nångång ibland eller måste se va ä välstekt jämt?

• pannkakan87
    Ejoma skrev 2016-01-05 19:01:31 följande:

Dethär med gravid och kött, är de ok att äta medium lr medium well nångång ibland eller måste se va ä välstekt jämt?

Det ska vara genomstekt har jag hört.. Tråkigt men jag kör på det iaf, det är någon typ av bakterie man ska akta sig för i rått kött.
  • Anonym (Anna)

Det måste vara genomstekt pga bakterier som kan finnas i rått kött.

• Glöd100

Hej! Jag vill vara med!

26 år från örebro med första barnet efter 6 försök! Om jag har räknat rätt så har jag BF 8/9 :)

Höll på att kräkas på H&M idag när en tant hade hällt en hel parfymflaska över sig innan hon åkte till gallerian :) hahah!

• Ejoma
    pannkakan87 skrev 2016-01-05 19:30:58 följande:

Det ska vara genomstekt har jag hört.. Tråkigt men jag kör på det iaf, det är någon typ av bakterie man ska akta sig för i rått kött.

Åh, är ju som att misshandla köttet. Med dottern var jag så ung så var aldrig ut och åt och vi körde inte olika stekgrader hemma. Men nu några år senare så älskar jag ju medium stekt kött :(
Svar på tråden BF September 2016