• Anonym (Nyplussad)

BF September 2016

Hej!,

Startar en tråd för oss nyplussade som kommer ha BF i September 2016. Hoppas vi kan följas åt under denna omvälvande  och spännande tid.

Jag bor i Stockholm och plussade igår, och har enligt beräkningar BF 1 September.  
    Jag har en dotter på 1,5 år sedan tidigare.

Ser fram emot att lära känna flera härliga blivande septembermammor.

Trevlig Helg, och GRATTIS till Plus

Än så länge anonym, men presenterar mig bättre längre fram!!

• Svar på tråden BF September 2016
  • Fnorfen

Plussade igår. Känns jätteroligt, spännande, nervöst och skräckinjagande. Det sista pga ett utdraget MA i oktober som fick sitt slut i skrapning efter 2 tuffa veckor. Sambon tycker det är roligt att vi lyckats igen, men tänker inte vara glad förrän v 12 passerat. Så nu är det bara å vänta......

• Lillafamiljen78
    Fnorfen skrev 2016-01-07 08:53:29 följande:

Plussade igår. Känns jätteroligt, spännande, nervöst och skräckinjagande. Det sista pga ett utdraget MA i oktober som fick sitt slut i skrapning efter 2 tuffa veckor. Sambon tycker det är roligt att vi lyckats igen, men tänker inte vara glad förrän v 12 passerat. Så nu är det bara å vänta......

Vet precis hur du känner dig, man kan inte riktigt njuta. O en annan har ju kommit upp lite i åren oxå så det är nu el aldrig. Men det ska nig gå bra för oss alla nu :)
  • Fnorfen
    Lillafamiljen78 skrev 2016-01-07 08:55:31 följande:

Vet precis hur du känner dig, man kan inte riktigt njuta. O en annan har ju kommit upp lite i åren oxå så det är nu el aldrig. Men det ska nig gå bra för oss alla nu :)

Nej, det är väldigt svårt att njuta, skulle bara vilje gå i ide och vakna upp v 13, för då vet man hur det gått. Pallar inte med ett MA igen tror jag. Men hoppas denna gång går bättre :)
  • Ems85

Hej jag hakar gärna på här :)

Jag plussade igår (bim idag) så är ju väldigt tidigt ännu.

Jag är 30 år, bor i Trollhättan och har en son som fyller ett på söndag.

Grattis till allas plus och hoppas att vi alla får följas åt hela vägen.

• Lillafamiljen78
    Fnorfen skrev 2016-01-07 09:19:15 följande:
    Nej, det är väldigt svårt att njuta, skulle bara vilje gå i ide och vakna upp v 13, för då vet man hur det gått. Pallar inte med ett MA igen tror jag. Men hoppas denna gång går bättre :)
    Ja samma här:)) Vill nästan bli illamående bara flr att det ska kännas mer verkligt ;) Men det lär väl ska komma, med de andra två har jag mått uselt, så jag kommer säkert få äta upp mina ord ;)
  • Lillafamiljen78
    Ems85 skrev 2016-01-07 09:21:39 följande:

Hej jag hakar gärna på här :)

Jag plussade igår (bim idag) så är ju väldigt tidigt ännu.

Jag är 30 år, bor i Trollhättan och har en son som fyller ett på söndag.

Grattis till allas plus och hoppas att vi alla får följas åt hela vägen.

Grattis till dig med :)
  • Ems85
    Lillafamiljen78 skrev 2016-01-07 09:25:55 följande:

Grattis till dig med :)

Tack så mycket :)
  • Anonym (Skåningen)
    PellNiss skrev 2016-01-07 08:27:51 följande:

Usch då :( då håller vi alla tummar och tår att det går bra denna gången :)

Tack! Är så mentalt påfrestande just nu. Springer på toa hela tiden för att se om det börjat blöda. Vi vågar inte riktigt vara glada men samtidigt är vi ju det för att det finns ett litet liv där inne. Splittrade känslor helt klart, men skönt att se att vi är fler som inte har så mycket symtom än. Det lugnar mig lite
  • PellNiss

Jag kollar också varje gång jag går på toa så att det inte har kommit blod. Ena sekunden är man jättelycklig och det pirrar i hela kroppen. Och nästa sekund börjar jag tänka på allt som kan gå fel. Att höra "du måste tänka positivt" är nog dom orden som gör mig mest irriterad. Vad tror dom att jag försöker. Men oron går inte bara att tänka bort. Hur ska det gå när man har tonåringar? ! :p

Svar på tråden BF September 2016