• Anonym (Nyplussad)

BF September 2016

Hej!,

Startar en tråd för oss nyplussade som kommer ha BF i September 2016. Hoppas vi kan följas åt under denna omvälvande  och spännande tid.

Jag bor i Stockholm och plussade igår, och har enligt beräkningar BF 1 September.  
    Jag har en dotter på 1,5 år sedan tidigare.

Ser fram emot att lära känna flera härliga blivande septembermammor.

Trevlig Helg, och GRATTIS till Plus

Än så länge anonym, men presenterar mig bättre längre fram!!

• Svar på tråden BF September 2016
  • Smulan91

Hejsan allihop! Plussade i söndags. Bf verkar vara 18/9. 24 år och mitt andra barn, har en liten pojke på två år redan, bor i Malmö. :D

• Gravidsmurfan

Hej!

Är i V6+5 idag! Utan symtom!!

Var på VUL idag, men läkaren vågade inte säga till 100% om hjärtat på den lille slog. Han sa "det är ju 50/50" Får vänta en vecka till nästa UL... Lever lite mellan hopp och förtvivlan nu känns det som :( (har 2 mA i bagaget) hoppashoppas!!

• Glöd100

Jag känner inte heller nått! Får typ 1 stickning i magen som håller i sig typ 3-4 minuter per kväll! Annars nada! Inget!

Ska på hälsosamtal på torsdag, så ska nog be om att de kan kolla efter hjärtljud typ nästa vecka. För känns förjävligt att behöva vänta till v12 och sen få veta att det inte finns nån bebis :(

• ausaaf

Varit på hälsosamtal idag och bokat inskrivning till 9/2. Spännande :)

Nu återstår att fundera klart på huruvida vi ska göra KUB eller inte.

• kattenlady

Hej jag skulle oxå gärna vara med plussade på julafton och har bf 9/9 än så länge :)

• 059

Skicka meddelande till mig med era e-postadresser om ni vill vara med i hemliga Facebook-gruppen. :)

• That is life
    059 skrev 2016-01-13 10:05:20 följande:
    Skicka meddelande till mig med era e-postadresser om ni vill vara med i hemliga Facebook-gruppen. :)
    Till mig går också skicka era e-postadresser :)
  • Potatis

Godmorgon! Är det någon mer än jag som upplever yrsel? Imorse vaknade jag med illamående, yrsel samt är jag skakig.... Blir hemma från jobbet. :/

Sen verkar jag REDAN(?!) börja känna av foglossningar. Låter märkligt men det är den känslan jag har. Jag hade ganska mycket med sonen som fyller 2 år nu.

Jag har försökt mejla min mejl för att få gå med i fb-gruppen men det verkar inte gå via telefonen??

• a239s

Tog ett digitalt idag och jag var gravid!!! :D 
    Går gärna med i den hemliga gruppen!

• Glöd100

Har varit på hälsosamtal idag!
    Såå bra barnmorska! Hon är pensionär, men hoppar in 2 dagar i veckan, så hoppas på att ha kvar henne länge!

Enligt henne var jag 2 dagar kortare gånget än vad jag räknat till. Så är i 5+5 (istället för 6+0) BF 9/9.

Ska på Freja-samtal den 28/1. Googlar man på det verkar det bara heta det i örebro län?

Hoppas på att få lite mer symtom.. Berätta om min rädsla för MA men det är ovanligt enligt henne, så får väl ta ett chill-pill och bara vänta till KUB!

Svar på tråden BF September 2016