BF September 2016
Hej!
Jag går gärna med i denna grupp. Jag plussade den 2 januari och har BF 9 september om jag inte minns fel. Det är mitt andra barn. Jag är 33 år och min man 36 år.
Hej!
Jag går gärna med i denna grupp. Jag plussade den 2 januari och har BF 9 september om jag inte minns fel. Det är mitt andra barn. Jag är 33 år och min man 36 år.
Nu är jag här igen och är orolig.. Växtvärk i livmodern kan det kännas som typ hugg eller typ som något vasst långt ner typ i underlivet? Usch för dessa symtom och upplevelser..
Jag har nu fått tid hos både BM och för KUB. Känns lite mer verkligt nu.
Jag väntar oxå på symtom. Men som maken sa igår, jag kommer klaga högt den dagen de kommer få illa vill jag inte må .
Jag kollar också varje gång jag går på toa så att det inte har kommit blod. Ena sekunden är man jättelycklig och det pirrar i hela kroppen. Och nästa sekund börjar jag tänka på allt som kan gå fel. Att höra "du måste tänka positivt" är nog dom orden som gör mig mest irriterad. Vad tror dom att jag försöker. Men oron går inte bara att tänka bort. Hur ska det gå när man har tonåringar? ! :p
En till oteknisk. Hur ska jag pma dig?
Tror jag fixade det