BF September 2016
Jag skriver här också! Har plussat svagt och hoppas på att hon ska stanna! Blir vårt första, och enligt beräkningarna så blir BF 5 Sept!
Jag skriver här också! Har plussat svagt och hoppas på att hon ska stanna! Blir vårt första, och enligt beräkningarna så blir BF 5 Sept!
Hej! Jag har bf 31 augusti, mitt första barn. Hoppas att det är ok att jag hänger på här.
Plussade för bara några dagar sen och har nog inte riktigt fattat än. Vi ska åka till mina föräldrar över nyår, så jag har inte ringt MVC ännu, tänkte göra det när vi kommer hem igen. Eller behöver man ringa på en gång efter man har plussat?
Någon annan som har känningar i livmodern? Det har stuckit till under dagen idag och är så rädd för missfall.. Känns som en lättare mensvärk men värre än de tidigare dagarna.. Någon som känner igen det?:(
Hur är era symtom?
Jag trodde att det skulle vara mer likt förra graviditeten, men inte det.
Det jag känner av än så långe är molvärk (sedan äl) samt illamående (främst på morgonen/fm). Brösten ömmar vääääldigt lite och inte hela tiden. Med sonen var det tvärtom. Hade grymt ont i brösten och ett illamående från h-vetet...(kom visserligen senare).
Jag är så himla orolig att få MF... Hade glömt bort hur det var att ha denna oro. Kan ha något med brösten att göra.. Tycker att dom borde ömma mer, men det är väl olika från gång till gång antar jag.. Nåja, bara att hålla tummarna och hoppas att allt går bra :)
Vart är alla ifrån förresten? :)
Just det! två frågor till...
NÄR berättar ni för er släkt och vänner? Och när skriver ni in er hos barnmorskan?
Ha det bäst!
Vet inte om ni tycker det är för tidigt men vad säger ni om att skapa en hemlig fbgrupp för oss som ska ha i September?
Jag är med i en grupp för sonen som startades upp här. Så mycket roligare att följas åt så.
Jag är Anonym (Anna)
Jag döper den till Septemberbebis 2016. Pm:a eran mailadress så bjuder jag in :)