• Glöd100

BF September 2016

Hej! Jag vill vara med!

26 år från örebro med första barnet efter 6 försök! Om jag har räknat rätt så har jag BF 8/9 :)

Höll på att kräkas på H&M idag när en tant hade hällt en hel parfymflaska över sig innan hon åkte till gallerian :) hahah!

• Glöd100

Jag är gärna med på facebook, men är det verkligen helt säkert att ingen annan kan se? Aldrig varit med i nån privat grupp förut..

• Glöd100

Dethär här med att skicka meddelande funkar inte för mig. Har försökt 4 ggr och det stänger bara ner! Nån bugg troligtvis..

Kan inte nån skriva till mig så jag kan skicka mailadress o få vara med på facebook? :)

• Glöd100

Jag känner inte heller nått! Får typ 1 stickning i magen som håller i sig typ 3-4 minuter per kväll! Annars nada! Inget!

Ska på hälsosamtal på torsdag, så ska nog be om att de kan kolla efter hjärtljud typ nästa vecka. För känns förjävligt att behöva vänta till v12 och sen få veta att det inte finns nån bebis :(

• Glöd100

Har varit på hälsosamtal idag!
    Såå bra barnmorska! Hon är pensionär, men hoppar in 2 dagar i veckan, så hoppas på att ha kvar henne länge!

Enligt henne var jag 2 dagar kortare gånget än vad jag räknat till. Så är i 5+5 (istället för 6+0) BF 9/9.

Ska på Freja-samtal den 28/1. Googlar man på det verkar det bara heta det i örebro län?

Hoppas på att få lite mer symtom.. Berätta om min rädsla för MA men det är ovanligt enligt henne, så får väl ta ett chill-pill och bara vänta till KUB!

Svar på tråden BF September 2016