• Ems85

BF September 2016

Hej jag hakar gärna på här :)

Jag plussade igår (bim idag) så är ju väldigt tidigt ännu.

Jag är 30 år, bor i Trollhättan och har en son som fyller ett på söndag.

Grattis till allas plus och hoppas att vi alla får följas åt hela vägen.

• Ems85
    Lillafamiljen78 skrev 2016-01-07 09:25:55 följande:

Grattis till dig med :)

Tack så mycket :)
  • Ems85

Vet inte om ni tycker det är för tidigt men vad säger ni om att skapa en hemlig fbgrupp för oss som ska ha i September?

Jag är med i en grupp för sonen som startades upp här. Så mycket roligare att följas åt så.

• Ems85

Om ingen annan känner sig manad att ta på sig uppdraget så kan jag se om jag kan klura ut hur man gör senare :)

• Ems85
    Lillafamiljen78 skrev 2016-01-07 17:40:39 följande:

Haha gjorde en tumme upp inte massa frågetecken ;)

Haha, tyckte jag formulera mig hyfsat ändå. :)
  • Ems85
    PellNiss skrev 2016-01-07 18:36:47 följande:

Problemet med en hemlig grupp är bara att man inte får upp den när man söker utan man måste bli inbjuden av den som skapade gruppen eller någon som är med i den. Så för oss som inte skapar gruppen blir det svårt att gå med. Men annars gillar jag idéen :)

Fnorfen skrev 2016-01-07 19:05:26 följande:

Var till bm idag och pratade av mig lite. Hon är toppen, vi hade henne vid MA oxå. Tagit lite prover och lämnat urinprov för att utesluta uvi. Känns som att det går vägen denna gång. Så jag hoppas verkligen det. Grupp lät bra, men är tyvärr inte med på Facebook. Men jag hänger gärna kvar här till i september :)

Va härligt att ni har fått en bra bm.

Du kan ju skaffa Facebook under ett annat namn och bara använda den till gruppen om du skulle känna för det. :) det hade vi flera stycken som gjorde i min andra mammagrupp.
  • Ems85
    Anonym (Anna) skrev 2016-01-07 18:57:06 följande:

Jag kan fixa en :) Vilket namn ska det vara på gruppen?

Jag kan offentliggöra vem jag är och då kan ni pm:a  era emailadress till mig och så lägger jag in dem. För man borde kunna bjuda in allt eftersom eller hur?

Va bra :) Är så jäkla oteknisk. Septemberbarn, Septemberbebis nåt i den stilen kanske.
  • Ems85
    PellNiss skrev 2016-01-07 18:36:47 följande:

Problemet med en hemlig grupp är bara att man inte får upp den när man söker utan man måste bli inbjuden av den som skapade gruppen eller någon som är med i den. Så för oss som inte skapar gruppen blir det svårt att gå med. Men annars gillar jag idéen :)

I den andra gruppen jag är med i så gjorde vi så att den som skapade gruppen uppgav sitt namn sen skicka vi andra vänförfrågningar till henne så la hon till oss i gruppen sen kunde man bara ta bort henne som vän igen.
  • Ems85
    That is life skrev 2016-01-07 19:40:51 följande:

Så går och göra och kanske lättare att göra.

Du bestämmer. Vill du inte hänga ut ditt namn här redan så kan du ju skicka ditt namn i meddelande till oss som vill vara med. :)
  • Ems85
    Glöd100 skrev 2016-01-08 22:41:17 följande:

Jag är gärna med på facebook, men är det verkligen helt säkert att ingen annan kan se? Aldrig varit med i nån privat grupp förut..

Ingen kan se att gruppen finns ens, den är inte sökbar och ingen annan än medlemmar i gruppen kan se att du är med där. Haka på :)
  • Ems85
    Glöd100 skrev 2016-01-09 23:32:15 följande:

Dethär här med att skicka meddelande funkar inte för mig. Har försökt 4 ggr och det stänger bara ner! Nån bugg troligtvis..

Kan inte nån skriva till mig så jag kan skicka mailadress o få vara med på facebook? :)

Självklart. Men då måste jag ha din mejladress :)
  • Ems85
    Glöd100 skrev 2016-01-09 23:32:15 följande:

Dethär här med att skicka meddelande funkar inte för mig. Har försökt 4 ggr och det stänger bara ner! Nån bugg troligtvis..

Kan inte nån skriva till mig så jag kan skicka mailadress o få vara med på facebook? :)

Sorry, missuppfattade. Jag skickar pm till dig så får vi se om du kan svara på det.
Svar på tråden BF September 2016