• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Sara H
    tinylove skrev 2014-12-20 00:11:26 följande:

hur går man tillväga för att lägga till på facebook? vilket namn ska ja söka på?

Sök på Emelie Nikell.
  • grabbmamman linda

Är gravid med augustibarn jagade :) är i vecka 7 och är beräknad till den 13 augusti. Detta blir mitt tredje barn har två pojkar sedan innan och gissar på en till :)

Viggo 060703 Joel 080825 Mina små trollungar :)
  • sjl89

Jag vill också gå med i fb gruppen men jag fattar nada ;p ska jag lägga till dig Emelie nikell och sen kommer jag med i en grupp eller hur funkar det ;)?

• sjl89
    Mollan88 skrev 2014-12-19 13:30:54 följande:

Hej på er!

Är gravid i v.8 beräknad 5e augusti och det blir vårt andra barn! Vår dotter som vi har kommer att bli 2 år då bebisen kommer! :)

Läget just nu: sjukskriven till årsskiftet pga graviditets illamående/kräk/förlorat vikt m.m. Jag tänker inte hymla och krypa på mina bara knän denna gång. Jag har fått mer skinn på näsan och jag pallar inte att jobba då jag mår så dåligt så jag krävde en sjukskrivning! Känns mycket bra att få va hemma och hoppas att denna tid snart är förbi!

Peppar er att göra detsamma! En månad (förhoppningsvis) med lite mindre pengar är inte hela världen.

Annars blir jag hemskt påverkad av hormoner na = tvär arg, deppig, ledsen m.m

Jag hoppas att denna graviditet blir toppen! Sist var det halva illamående och halva foglossningar/ischias! Men det var värt allt

Kul då har vi samma bf ;)

Hoppas du mår bättre snart!
  • doccah

Jag mår knappt illa alls, lite ibland bara men har inte spytt. (v.9). Trött och hungrig är mer rätt ;)

• KramKolan
    rosali84 skrev 2014-12-20 18:21:44 följande:

Jag kanske, kanske kan få vara med här om jag har tur :) phpwz7Rqo01805.jpg

Grattis och välkommen!!! Tydligt positiva ju!
  • Det är du och jag

Hej! Plussade i torsdags, bim-4 med bf 27/8 :)

Mitt andra barn, som blir 3 nästa september :)

I v.5(4+1) idag ?:)

Hoppas allt går vägen <3

Alexander ♥
  • rosali84
    Det är du och jag skrev 2014-12-20 18:40:39 följande:

Hej! Plussade i torsdags, bim-4 med bf 27/8 :)

Mitt andra barn, som blir 3 nästa september :)

I v.5(4+1) idag ?:)

Hoppas allt går vägen <3

Alexander ?
    Om jag nu är gravid och det går hela vägen, så har jag BF 31/8. Har en dotter som oxå blir 3 år i september :)
  • Det är du och jag
    rosali84 skrev 2014-12-20 18:50:13 följande:

Om jag nu är gravid och det går hela vägen, så har jag BF 31/8. Har en dotter som oxå blir 3 år i september :)

Vad roligt! Kanske vi varit med i samma tråd tidigare med :)

När kom hon? :)
    Alexander
Svar på tråden Bf Augusti 2015