• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Det är du och jag

Hihi TS, jag vet vem du är ;) Wilma gick på Utgård med min A. Sen jobbar jag på tjejernas förskola haha.

Josefine heter jag. :p

Alexander
  • rosali84
    Det är du och jag skrev 2014-12-20 19:46:24 följande:
    Vad roligt! Kanske vi varit med i samma tråd tidigare med :)

När kom hon? :)
    Alexander
    Var aldrig på FamiljeLiv när jag väntade dottern, så det har vi inte. Hon är född 22 sept.
  • Moelme

Äntligen kan jag andas ut, min läkare ringde igår och meddelade att jag inte behöver vara orolig för att fostret tagit skada av strålningen i början av grav. Och om det har tagit skada så brukar kroppen ta hand om det själv. Jag behöver alltså inte ta något jobbigt beslut om att avbryta grav. Jag är så lycklig! Nu känns det som att man kan glädjas på riktigt av att vänta ett till underverk!

• Det är du och jag
    rosali84 skrev 2014-12-20 20:02:45 följande:

Var aldrig på FamiljeLiv när jag väntade dottern, så det har vi inte. Hon är född 22 sept.

Okej :) hehe som min då ;) bra dag! ????
    Alexander
  • Minxy

Men fy fan vad ont!

Inatt kom tydligen båda barnen in till oss. Jag sov väl i en något obekväm ställning, men så (ca 05:20) knyckte jag tydligen till med nacken. Hörde hur det knakade till!

Blev kallsvettig på en gång, råkade väcka både man och barn med mitt jämrande.

Så sjukt ont! Kan inte röra mig. Har tagit 2 alvedon och värmt en vetepåse. Kan inte röra huvudet åt nåt håll och undrar hur det ska gå på jobbet imorgon. Skiiiiit!

Sorry, ville bara klaga lite

• Skogsnäva

Hej! Plussade idag på bim +7. Har mått illa en vecka, men även tidigare har jag valt med att vänta med att testa ????

Bf 23/8, fjärde barnet.

Är gärna med i fb-gruppen!

• TigerEmmlis
    Det är du och jag skrev 2014-12-20 19:51:58 följande:

Hihi TS, jag vet vem du är ;) Wilma gick på Utgård med min A. Sen jobbar jag på tjejernas förskola haha.

Josefine heter jag. :p

Alexander
    Ha ha, sikket sammanträffande! :)
  • rosali84
    Det är du och jag skrev 2014-12-20 20:13:47 följande:
    Okej :) hehe som min då ;) bra dag! ????
    Alexander
    Haha! Ja, en mycket bra dag!
Svar på tråden Bf Augusti 2015