• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • rosali84

Får BF 31/8-1/9 i olika appar, så jag tänkte hänga både här och i septembergruppen :)

• Micka!
    SötaSarah skrev 2014-12-22 08:02:58 följande:

Aha då förstår jag varför ni får VUL! Sjukt avis på att få göra det dock så långt till v19 att få bekräftat :/ Usch! Oh inte finns det nån privat i närheten av Gävle heller...

Hejsan! Bor du i Gävle? Kul....det gör jag. ..skulle vara roligt att häng med nån under mammaledigheten !

Har bf 8 aug...och det är tredje barnet och det blir en sladdis

Du då? Har inte läst så mycket i tråden på ett tag!!!!
  • Sanandra

Vad roligt med så många i gruppen och toppen om även denna får leva kvar då fb-gruppen finns, för oss som inte har fb.:)

• Minxy

Hur mår ni alla? Jag börjar redan (v.6) bli glupande hungrig :/

Jag mår aldrig illa när jag är gravid, blir bara hungrigare och äter många (men små) måltider varje dag.

• Maglizz
    Minxy skrev 2014-12-23 00:04:59 följande:

Hur mår ni alla? Jag börjar redan (v.6) bli glupande hungrig :/

Jag mår aldrig illa när jag är gravid, blir bara hungrigare och äter många (men små) måltider varje dag.

Hahaha! Jag är i v6(5+4) och är typ konstant hungrig! :) lite ont i bröstvårtorna också. Annars är jag faktiskt fri från symtom. Har fått dille på clementiner, vräker i mig! ;)
  • Sserena86

Skönt o höra att fler har det som jag! Dvs inte så illamående utan mest konstant hungrig :)

• Minxy

Hehe, bra att jag inte är ensam om att vara vrålhungrig :)

Synd bara att jag blir mätt efter en halv hårdbrödmacka. Det blir lite av ett antiklimax när man först känner att man skulle kunna äta en häst, men sen får man knappt i sig en macka och ett glas mjölk.

• Matullda

Jag är på jobbet nu, kan inte sluta tänka på att om allt går vägen så blir vi 3. En mysig julklapp absolut. Jag har berättat för 2 vänner men skulle vilja att dessa veckor till v12 går snabbt. Så spännande att berätta för familj och släkt, de är många som väntat på detta då vi just byggt klart vårat hus. Hur gör ni? När å hur ska ni berätta :) ?

• Minxy
    Matullda skrev 2014-12-23 08:22:35 följande:

Jag är på jobbet nu, kan inte sluta tänka på att om allt går vägen så blir vi 3. En mysig julklapp absolut. Jag har berättat för 2 vänner men skulle vilja att dessa veckor till v12 går snabbt. Så spännande att berätta för familj och släkt, de är många som väntat på detta då vi just byggt klart vårat hus. Hur gör ni? När å hur ska ni berätta :) ?

Min mamma vet + en kollega på jobbet. Min kusin vet också eftersom hon hade drömt att jag var med barn och frågade om det stämde. Var tvungen att säga ja - att inte berätta självmant är en sak men att ljuga någon rätt upp i ansiktet känns inte kul.

Resten får vänta tills vi har gått 12 fulla veckor :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015