• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • TreTriss
    candydarling skrev 2014-12-21 17:14:55 följande:

Oh vill också vara med i fbgruppen!

Hur gör jag?

Lägg till Emelie Nikell på Facebook! Skriv dina initialer här så hon vet vem som är vem :)
  • Singoalla14

Hej!

Jag har startat en grupp för oss Linköpingsbor som siktar på att bli föräldrar 2015...messa mig så lägger jag till er <3

• TreTriss

Många grupper nu, men vill ni komplettera med att vara med i en grupp för de som väntar sitt första barn, så kan ni skicka er mailadress till mig i ett meddelande här på Familjeliv, så lägger jag till er :) Gruppen är självklart helt hemlig och inte sökbar!

• Minxy
    Lilo skrev 2014-12-21 16:07:15 följande:
    Tack!

Längtar efter att få glädjas åt graviditeten, just nu känns det bara...jobbigt! Hoppas att det lättar med tanke på att jag ska på semester snart också!

Hur mår du då? smile1.gif
    Jodå, mår bra förutom att jag råkade ordna ett ordentligt nackspärr natten till idag :(

Kan varken titta åt höger, vänster, upp eller ner.
  • CarolineElf
    candydarling skrev 2014-12-21 17:09:11 följande:

Nu är jag i v6 och sååååklart åker jag och min sambo på magsjuka eller ev matförgiftning efter gårdagens julbord. Har spytt som en gris hela dagen och inte kunnat äta, jättekramper i magen. Är orolig för bebisen kan detta vara skadligt?

Vet inte direkt om det är farligt men när jag var gravid med mitt andra barn fick jag magsjuka tre gånger! Hade sammandragningar då men det var antagligen för ulkandet.... Men inget mer hände så tror inte det ska vara farligt för barnet så länge du inte får så ont att du inte kan stå. Hoppas du snart mår bättre:)
  • Minxy

Nu är jag i v6 och sååååklart åker jag och min sambo på magsjuka eller ev matförgiftning efter gårdagens julbord. Har spytt som en gris hela dagen och inte kunnat äta, jättekramper i magen. Är orolig för bebisen kan detta vara skadligt?

Jag åkte på matförgiftning när jag var i vecka 8, 9 eller 10 med barn nummer 1. Det gick bara bra (förutom att man kräktes kopiöst under ett dygn).
  • familjenl

Jag åkte på magsjuka när jag plussade i denna graviditet (v 4-5) och vi fick se ett hjärta som slog i fredags så jag tror inte du behöver oroa dig. Vissa kräks ju konstant i 12 veckor pga hormonerna också så det borde inte vara någon fara.
Svar på tråden Bf Augusti 2015