• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Bittersweet2012

Trots v.5 känner jag mig redan betydligt hungrigare!!!

Vi ska försöka hålla det hemligt fram till v.12 (men fortsätter jag ära som jag gör nu så kommer det mu synas betydligt tydligare ).

• Bittersweet2012
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-23 09:17:53 följande:

Trots v.5 känner jag mig redan betydligt hungrigare!!!

Vi ska försöka hålla det hemligt fram till v.12 (men fortsätter jag ära som jag gör nu så kommer det mu synas betydligt tydligare smile5.gif ).

Synas betydligt tidigare skulle det stå.... Ibland skriver mobilen sina egna tankar
  • Matullda

Vad ska man undvika på julbordet? Jag älskar löjrom, vist borde man kunna äta en macka med de? På kvällen har vi julkkspps spel och då har vi traditionellt julöl/öl och detta har jag aldrig tackat nej till, älskar öl. Så ja behöver hjälp, vad ska ja säga? Göra?

• Minxy
    Bittersweet2012 skrev 2014-12-23 09:19:38 följande:
    Synas betydligt tidigare skulle det stå.... Ibland skriver mobilen sina egna tankar smile5.gif
    Ja jag har redan ökat från 58 till drygt 61 kg. För mig är det kvällsmaten som ställer till det mest. Som ogravid äter jag mitt sista mål senast 18:00, sen äter jag ingenting förrän vid frukost 08:00 dagen därpå. Har alltså alltid haft en naturlig "fasta" på 14 timmar per dygn. Nu äter jag både vid 20 och 22 innan jag går till sängs, så det är klart vågen tickar uppåt :)
  • Minxy
    Matullda skrev 2014-12-23 09:31:11 följande:

Vad ska man undvika på julbordet? Jag älskar löjrom, vist borde man kunna äta en macka med de? På kvällen har vi julkkspps spel och då har vi traditionellt julöl/öl och detta har jag aldrig tackat nej till, älskar öl. Så ja behöver hjälp, vad ska ja säga? Göra?

Säg att du har skrivit upp dig för IOGT's kampanj "Vit jul" :)

Där skriver man på om att man inte ska dricka någon alkoholhaltig dryck under hela julhelgen, för alla barns skull. Man tar ställning för alla de stackars barn som måste genomlida en skrämmande jul där föräldrarna dricker för mycket och barnen far illa.
  • Sira77

Hej! Hoppar in i er tråd! Har plussat efter ett missfall i september. BF 28 aug!!!

Känner inget vilket oroar eftersom det var likadant sist. När jag var gravid 2012 fick jag symptom såsom ömma bröst och illamående redan två dgr efter att mensen uteblev. Hoppas hoppas...

• Sanandra

Har berättat för mina närmsta vänner. Resten får vänta till tidigast efter vul i v.9. Efter 2 missfall så har jag lärt mig att det är bättre att vänta och berätta om en graviditet än att måsta höra av sig om ett missfall.:)

Fler än jag som har svårt att tänka att det är ett barn man väntar, jag hår bara å väntar på missfall. Lättare sagt än gjort att tänka positivt.:/

• Julle86

Jag känner igen mig mycket i era symptom.. vrålhungrig hela tiden. Brukar aldrig äta så mycket på kvällarna som jag gör nu haha. Men måste fråga, är det någon mer här som sover väldigt dåligt och tror det beror på graviditeten? Jag vaknar 100 ggr känns det som, drömmer mycket.. kanske för att jag också känner mig orolig för missfall? Är även jättefrusen på kvällarna och jättevarm på morgonen..

• rosali84
    Julle86 skrev 2014-12-24 00:14:50 följande:

Jag känner igen mig mycket i era symptom.. vrålhungrig hela tiden. Brukar aldrig äta så mycket på kvällarna som jag gör nu haha. Men måste fråga, är det någon mer här som sover väldigt dåligt och tror det beror på graviditeten? Jag vaknar 100 ggr känns det som, drömmer mycket.. kanske för att jag också känner mig orolig för missfall? Är även jättefrusen på kvällarna och jättevarm på morgonen..

Jag sover oxå som en kratta!! Gjorde till och från hela förra graviditeten oxå :(
  • Grodanboll83

Har nyss varit på toa.. Hade rött färskt blod. Som en början på mens.. Det är inte mörkrött med klumpar, mer ljust och färskt.. Än så länge! Inte haft ngt blod tidigare:(

Vad händer?? Snälla... Låt mig ha en bra jul!

Svar på tråden Bf Augusti 2015