• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • CarolineElf

Har en fråga angående fb gruppen :)

Är den "hemlig" dvs ingen kan se att jag gick med där förutom dem som redan är med? Eftersom ingen vet att vi väntar en till vill vi inte att någon ser detta :)

• Sara H
    CarolineElf skrev 2014-12-21 09:50:28 följande:

Har en fråga angående fb gruppen :)

Är den "hemlig" dvs ingen kan se att jag gick med där förutom dem som redan är med? Eftersom ingen vet att vi väntar en till vill vi inte att någon ser detta :)

Precis, gruppen är hemlig, ingen utanför gruppen kan se att du är med och det går inte heller att söka på gruppen.
  • CarolineElf
    Sara H skrev 2014-12-21 10:20:39 följande:
    Precis, gruppen är hemlig, ingen utanför gruppen kan se att du är med och det går inte heller att söka på gruppen. smile1.gif
    Åh tack för snabbt svar:) vad bra! Då vill jag gärna vara med:) CE är mina initialer.
  • Lilo

Går in i vecka 7 idag och mår illa nästan hela tiden, är trött, känner mig svag och yr. Orkar knappt logga in här och läsa vad ni skriver..

Hoppas att det släpper snart!!

• Minxy
    SötaSarah skrev 2014-12-21 12:31:24 följande:

Hur kommer det sig att så många här får göra VUL så tidigt?! Jag vill också :(

Vissa går hos privat barnmorska, då får man ju göra det man betalar för :)

Andra som gjort ivf får göra tidigt VUL, samma sak med de som haft upprepade missfall, men det här skiljer sig självklart från landsting till landsting.
  • Minxy
    Lilo skrev 2014-12-21 11:42:48 följande:

Går in i vecka 7 idag och mår illa nästan hela tiden, är trött, känner mig svag och yr. Orkar knappt logga in här och läsa vad ni skriver..

Hoppas att det släpper snart!!

Fy vad jobbigt, håller tummarna för att du snart ska må bättre!
Svar på tråden Bf Augusti 2015