• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy
    sjl89 skrev 2014-12-18 22:15:37 följande:

Jag måste bara fråga, är det någon mer som känner sig känsligare än vanligt? Jag gråter för allt känns det som!

Hm...nej. Eller jo, jag hade ett litet sammanbrott förra veckan då jag läste om amning och började gråta hysteriskt. Dels för att jag fortfarande minns hur jävla ont det gjorde men också för att jag minns hur mysigt det var (till slut) :)

Utöver det så är jag som vanligt, men jag blev aldrig särskilt gråtmild under mina andra två graviditeter heller :)
  • Sanandra

Jag grät till en film i söndags, har typ aldrig hänt. Sedan känner jag mig extra gråtmild mellan varven. Hormoner är fantastiska.;)

• SötaSarah

Plussade idag BIM+2. Bf beräknas 24/8 med andra barnet (ny pappa som har 3 innan) försökte tre månader. Sämsta tänkbara månad att bli gravid pga omständigheterna va väl denna haha men klart det tog sig då ;)

• Mollan88

Hej på er!

Är gravid i v.8 beräknad 5e augusti och det blir vårt andra barn! Vår dotter som vi har kommer att bli 2 år då bebisen kommer! :)

Läget just nu: sjukskriven till årsskiftet pga graviditets illamående/kräk/förlorat vikt m.m. Jag tänker inte hymla och krypa på mina bara knän denna gång. Jag har fått mer skinn på näsan och jag pallar inte att jobba då jag mår så dåligt så jag krävde en sjukskrivning! Känns mycket bra att få va hemma och hoppas att denna tid snart är förbi!

Peppar er att göra detsamma! En månad (förhoppningsvis) med lite mindre pengar är inte hela världen.

Annars blir jag hemskt påverkad av hormoner na = tvär arg, deppig, ledsen m.m

Jag hoppas att denna graviditet blir toppen! Sist var det halva illamående och halva foglossningar/ischias! Men det var värt allt

• TigerEmmlis

Var på ul idag!

En liten krabat med ett fint tickande hjärta! 8+1 idag så Bf 29/7 (men lär bli i början på augusti!) :)

• familjenl

Jag var också vul idag och fick se ett hjärta som slog! Det är så mäktigt att få se och nu måste jag börja våga tro att det är på riktigt. :) är i v.7 (6+6)

• TreTriss

Någon som är med i Facebookgruppen som nämns i trådstartarens kommentar?
    Försökt adda henne på Facebook, men ingen lycka där :)

• wifetobe
    Lilo skrev 2014-12-18 20:17:33 följande:
    Grattis!

Jag ska också dit i 3 veckor snart!!

När far du? Och vart?
    Men vad roligt! Vi åker den 30e december och utgår från Koh Lak. Men vi kommer nog åka runt och bo på en del öar, tex Koh Lipe, Koh tao och så. Hur ser det ut för er? Måste också fråga, hur har du gjort med vaccinering?? 
Svar på tråden Bf Augusti 2015