• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • CarolineElf

Jag är 25 år och bor 6-8 mil norr om gbg. Är gift och har två barn i åldrar 3,5 och 6. Jag jobbar som truckförare och på fritiden är jag mest med familjen och hittar på något roligt. Annars gillar jag att läsa, filmer, modellera och inreda :)

• tinylove

hej!

jag hoppar in här om det är ok?
    vi är äntligen gravida med barn nr2 efter 2års kämpande och nu gick det vägen med hjälp av ivf
    vi har en dotter som är 4år och bor i sthlm.
    bf är 21/8

• Lilo

Oj vad många som har kämpat lång tid! Stort Grattis till alla!

Jag har legat däckad i 2 dagar med feber. Men imorgon ska jag masa mig på jobb! Äntligen!

Jag är 29 år, har två barn på 3 och 8 år. Mer vill jag inte skriva ifall någon skulle "känna igen mig"..

Fick hem 10 graviditetstester i postlådan idag som jag klickade hem innan jag plussade.. måsta ju såklart ta ett. Vad ska jag annars göra med dom liksom..?

Mitt sista test på bim+2 var ganska svagt, men nu var teststräcket starkare än kontroll sträcket. Så jag tror jag kan lägga ner det där nu :-P

• Minxy
    Lilo skrev 2014-12-17 18:17:59 följande:

Oj vad många som har kämpat lång tid! Stort Grattis till alla! smile1.gif

Jag har legat däckad i 2 dagar med feber. Men imorgon ska jag masa mig på jobb! Äntligen!

Jag är 29 år, har två barn på 3 och 8 år. Mer vill jag inte skriva ifall någon skulle "känna igen mig".. smile1.gif

Fick hem 10 graviditetstester i postlådan idag som jag klickade hem innan jag plussade.. måsta ju såklart ta ett. Vad ska jag annars göra med dom liksom..? smile2.gif