• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • CarolineElf

Jag är 25 år och bor 6-8 mil norr om gbg. Är gift och har två barn i åldrar 3,5 och 6. Jag jobbar som truckförare och på fritiden är jag mest med familjen och hittar på något roligt. Annars gillar jag att läsa, filmer, modellera och inreda :)

• tinylove

hej!

jag hoppar in här om det är ok?
    vi är äntligen gravida med barn nr2 efter 2års kämpande och nu gick det vägen med hjälp av ivf
    vi har en dotter som är 4år och bor i sthlm.
    bf är 21/8

• Lilo

Oj vad många som har kämpat lång tid! Stort Grattis till alla!

Jag har legat däckad i 2 dagar med feber. Men imorgon ska jag masa mig på jobb! Äntligen!

Jag är 29 år, har två barn på 3 och 8 år. Mer vill jag inte skriva ifall någon skulle "känna igen mig"..

Fick hem 10 graviditetstester i postlådan idag som jag klickade hem innan jag plussade.. måsta ju såklart ta ett. Vad ska jag annars göra med dom liksom..?

Mitt sista test på bim+2 var ganska svagt, men nu var teststräcket starkare än kontroll sträcket. Så jag tror jag kan lägga ner det där nu :-P

• Minxy
    Lilo skrev 2014-12-17 18:17:59 följande:

Oj vad många som har kämpat lång tid! Stort Grattis till alla! smile1.gif

Jag har legat däckad i 2 dagar med feber. Men imorgon ska jag masa mig på jobb! Äntligen!

Jag är 29 år, har två barn på 3 och 8 år. Mer vill jag inte skriva ifall någon skulle "känna igen mig".. smile1.gif

Fick hem 10 graviditetstester i postlådan idag som jag klickade hem innan jag plussade.. måsta ju såklart ta ett. Vad ska jag annars göra med dom liksom..? smile2.gif

Mitt sista test på bim+2 var ganska svagt, men nu var teststräcket starkare än kontroll sträcket. Så jag tror jag kan lägga ner det där nu :-P

Haha, jag tog också ett idag *s*

• Lilo
    Minxy skrev 2014-12-17 18:30:53 följande:

Haha, jag tog också ett idag *s*

Haha!! Skönt att inte vara ensam om galenskaperna
  • Fwoida
    Lilo skrev 2014-12-17 18:38:17 följande:
    Haha!! Skönt att inte vara ensam om galenskaperna smile5.gif
    Haha jag tog också ett till idag :P
  • sjl89
    Goldie skrev 2014-12-17 09:52:27 följande:

Kan ni inte berätta lite om er själva förresten? Vad gör ni om dagarna? Intressen? Bor? Ja sånt som ni känner er bekväma med att berätta helt enkelt :)

Jag jobbar på ett gruppboende för missbrukare heltid, bor i ett radhus med våra två hundar och en 5 årig tjej :) tränar en gymnastikgrupp för barn födda 09/10 på fritiden :)
  • sjl89

Ringde mvc idag och hon bokade in oss på nästa lediga tid, 23/12 kl 8.15 :)

Sitter på jobbet nu så har inte hunnit läsa igenom tråden, är det någon mer än jag som oroar sig över missfall?

Jag slutade med p-piller i juli-13 så det har tagit ett tag kan man säga, ingen lust att vänta över ett år till :/

• Minxy
    sjl89 skrev 2014-12-17 19:42:24 följande:

Ringde mvc idag och hon bokade in oss på nästa lediga tid, 23/12 kl 8.15 :)

Sitter på jobbet nu så har inte hunnit läsa igenom tråden, är det någon mer än jag som oroar sig över missfall?

Jag slutade med p-piller i juli-13 så det har tagit ett tag kan man säga, ingen lust att vänta över ett år till :/

Ja Gud ja! Jag har ju absolut inga symptom, så jag är halvt om halvt övertygad om att det inte är som det ska :/

Men var som sagt till BM idag och hon sa åt mig att sluta oroa mig bums och istället glädjas åt att jag har en lättsam graviditet.
  • Trisp

Hej!

Jag har nu skapat en FB grupp för oss som är runt 40 och som kommer från Stockholm-den är hemlig dvs om du skriver i den kan inga andra än de som är i gruppen se det du skriver och ingen annan kan se att du är med i gruppen.

Det du gör är att du skriver ett meddelande till mig Trisp här på fl med ditt FB namn- sedan lägger jag till dig som vän på fb. När du har accepterat min vänförfrågan på fb så kan jag lägga till dig i gruppen. Vore kul om vi blev ett litet Stockholmsmamma gäng för oss 40 + eller runt där

Svar på tråden Bf Augusti 2015