• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • sjl89

Hejhej :D jag plussade lite oväntat men väldigt välkommet idag :) har inte haft mens sen 3/11 så är lite osäker på vilken vecka jag är i men borde bli ett fb i början på augusti kan jag tro :) andra barnet, har en dotter som är 5 år här hemma! Hoppas det är ok att jag hoppar in :))

• TigerEmmlis
    jemi02 skrev 2014-12-16 21:15:42 följande:

Hej, hur gör man för att gå med i fb-gruppen?

Lägg till mig Emelie Nikell som vän på fb så lägger jag till dig! :)
  • CarolineElf
    Minxy skrev 2014-12-16 20:22:51 följande:

Tredje för mig med och jag har i princip glömt allt märker jag :P

Ja jag har också nästan glömt allt. Min yngsta är 3.5 år så inte så konstigt kanske att man känner sig ny på ämnet igen haha:)
  • Minxy
    sjl89 skrev 2014-12-17 07:20:41 följande:

När tycker ni man ska kontanta mvc för första träffen?:)

Jag hade tänkte vänta till runt v.10, men så ringde jag ändå förra veckan och MVC vill att man skulle komma på ett första hälsosamtal redan v.6.

Så jag ska dit idag vid 9 :)
  • Zora

Jag ringde direkt jag fått plus och skulle fått komma dit nästa vecka (skulle väl vara i v 6 då enl min egen beräkning) men eftersom vi är bortresta då blir det i början på januari istället.
  • Lilla Grodan och Älgen

Jag ringde måndagen efter jag plussade, (vilket var en lördag, så jag ringde direkt kan man väl säga) fick en tid för inskrivning den 8/1 och daterings ul 13/1 pga att vi inte vet säkert när jag hade senaste mens. Detta är vår trea och det var inte planerat...
  • Issi

Jag har tänkt höra av mig till MVC efter jul, dvs i vecka 8-9 något, Har inte så bråttom eftersom det är andra barnet, känns som att man har rätt bra koll. Dessutom fick jag ju tidigt missfall i Aug och då hadej ag bokat in tid på MVC och det kändes så jobbigt att avboka den...

• Goldie

Ringde idag men utan brådska, mest för att ha det gjort :) sonen fyller ett nu om några veckor så det känns inte som så länge sedan sist... Tid 14/1 i alla fall.

• Goldie

Kan ni inte berätta lite om er själva förresten? Vad gör ni om dagarna? Intressen? Bor? Ja sånt som ni känner er bekväma med att berätta helt enkelt :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015