Bf Augusti 2015
Hejsan!
Plussade idag och är i v 4 om man går efter ägglossningsdagen. Är vårt andra barn och BF 21/8 om allt går som det ska.
Vet inte om det finns nån BF lista, men om det finns kan ni få lägga in mig där
Hejsan!
Plussade idag och är i v 4 om man går efter ägglossningsdagen. Är vårt andra barn och BF 21/8 om allt går som det ska.
Vet inte om det finns nån BF lista, men om det finns kan ni få lägga in mig där
Tack! Ska bli roligt att få följa er alla. Har inga speciella symptom förutom att jag känner mig frusen och har ganska mycket "mensvärk" som sitter både i mage och rygg. Hoppas att det är som det ska. Har för mig att jag hade typ sån värk i början även med förra barnet.
När tycker ni man ska kontanta mvc för första träffen?:)
Jag är 36 år och det är andra barnet. Första var väldigt oplanerat till skillnad från detta är i v. 5 (4+4) enl. min egen beräkning. Bor i Mellansverige och har för bara 4 veckor sedan äntligen flyttat till hus
Heltidsarbetar, men ska trol gå ner till 80% nu när dottern börjar på dagis.
Hej på er! Har ni haft en bra jul?
Har lite funderingar.. Jag kissar extremt lite (2ggr per dag) och då får jag ut ytterst lite. (Med förra så var det non stop på toa, även fast jag drack lite!) Ingen konstig färg .. Kan va för att jag inte får i mig så mkt i mat väg, el i dryckes väg... Tar en resorb per dag.. Nåväl grejen är att jag fryser jätte mycket också. Även om det är jättevarmt inne ! Någon som har haft så? Kan det va en infektion ?? Bm säger att det är lugnt.. Men för hon är allt lugnt..
Någon mer än jag som har ont i ryggen? Ner mot svanken. Jag har fått ganska ont där neråt sen igår, tycker inte jag gjort något särskilt så jag antar att det har med barnet att göra på något sätt. Ska det vara så? Minns inte att jag hade ont i ryggen i början av förra graviditeten så jag blir ju lite orolig. Är i v 7 nu (6+1)