• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • TigerEmmlis
    Elina1979 skrev 2014-12-16 13:17:57 följande:

Hejsan! Hoppar in här plussade här om dagen :) och har bf 23/8 jag har 2 barn sedan tidigare 9 och 11år. Fick ett sent missfall i v.21 i juli en pojke vilket tog väldigt hårt på oss. Så är så himla lycklig nu :)

Är dundertrött och imorse kom illamåendet. Hur mår ni?

Hej o välkommen!

Då är vi i samma sits! MA i augusti i v 18!

Nu är det allas våran tur!! :)
  • charlotta1985

Tröttaste dagen på länge! Illamående men hungrig precis hela tiden... hur ska man stå ut sista dagarna innan julledighet nu...?

• Minxy

Sådär ja, jag borde inte få gå i shoppingcentra själv när jag är med barn. Bara v. 5 (4+5) och nu har jag köpt en urgullig body med tillhörande byxa. SÅ SÖTT! :D

• familjenl

haha så rolig du är. ;D Själv så har jag lyckats hålla mig till att bara snegla på nyfödd-kläderna! Vill inte riskera att någon ser mig när jag står kollar på sånna kläder än nämligen ;)

• Minxy
    familjenl skrev 2014-12-16 17:13:12 följande:

haha så rolig du är. ;D Själv så har jag lyckats hålla mig till att bara snegla på nyfödd-kläderna! Vill inte riskera att någon ser mig när jag står kollar på sånna kläder än nämligen ;)

Jag såg ingen jag kände så jag tog chansen! ;)
  • Goldie

Hej!
    Hoppar in här. Har enl senaste mens BF 12/8, vet inte om det stämmer eftersom jag plussade först idag! (skulle vara i vecka 5+5 isf). Men testen var lite gamla så kanske var därför :P

Det blir tredje barnet för vår del, storasyskonen är tre och ett år. Känns så overkligt och häftigt att plussa för mig varje gång, trots att jag borde vara van vid det här laget... Kan liksom inte tro på vad jag ser?

• CarolineElf
    Goldie skrev 2014-12-16 18:33:45 följande:

Hej!
    Hoppar in här. Har enl senaste mens BF 12/8, vet inte om det stämmer eftersom jag plussade först idag! (skulle vara i vecka 5+5 isf). Men testen var lite gamla så kanske var därför :P

Det blir tredje barnet för vår del, storasyskonen är tre och ett år. Känns så overkligt och häftigt att plussa för mig varje gång, trots att jag borde vara van vid det här laget... Kan liksom inte tro på vad jag ser?

Välkommen:)

Visst är det spännande varje gång man plussar:) jag väntar också tredje barnet och som du sa borde man vara van men det är jag inte;) känns jättespännande och allt sådant hehe!
  • Minxy

Tredje för mig med och jag har i princip glömt allt märker jag :P

• familjenl

Grattis! Ja, det känns verkligen helt overkligt när man får ett positivt grav.test. Är väldigt tacksam för att jag får vara gravid igen! :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015