• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Sara H
    TreTriss skrev 2014-12-19 14:51:24 följande:

Någon som är med i Facebookgruppen som nämns i trådstartarens kommentar?
    Försökt adda henne på Facebook, men ingen lycka där :)

Vi är massor i FB-gruppen, häng på!

Försök att adda TS igen, eller skicka ett meddelande kanske.
  • Minxy

Vad roligt för er som varit på VUL!

Jag vill också juh :P

Idag är det 19 dagar kvar till mitt besök hos bm då jag eventuellt får ett VUL....längtar!

• candydarling

Hej hej tjejer.
    Nu är jag i v. 4+6 och jag är så vansinnigt trött att jag snart avlider!

Med en vild treårig hemma och 100% tjänst på jobbet så är det inte lätt att få till små vilostunder. Dom händer däremot ofrivilligt lite då och då, så fort jag sätter mig ner!

Hur mår ni andra?

• Sanandra

Fruktansvärt trött och lätt illamående under morgon och förmiddag annars så är det helt okej. Lite dåligt humör kanske.;)

• Minxy
    candydarling skrev 2014-12-19 16:31:09 följande:

Hej hej tjejer.
    Nu är jag i v. 4+6 och jag är så vansinnigt trött att jag snart avlider!

Med en vild treårig hemma och 100% tjänst på jobbet så är det inte lätt att få till små vilostunder. Dom händer däremot ofrivilligt lite då och då, så fort jag sätter mig ner!

Hur mår ni andra?

Jag är också väldigt trött under förmiddagen. Inte så illa på eftermiddagen/kvällen faktiskt.

Men strax före lunchen på jobbet går ögonen i kors och jag nickar till vid skrivbordet.
  • TreTriss
    Sara H skrev 2014-12-19 15:38:44 följande:
    Vi är massor i FB-gruppen, häng på!

Försök att adda TS igen, eller skicka ett meddelande kanske. smile1.gif
    Går inte att skicka igen, och mina mail kommer hamna i Övrigtmappen står det :)

Man kan väl bjuda in via mail? Om jag mailar min mailadress till dig? :)
  • stjärnasomärdin

Hänger gärna på här! :) Finns det någon lista? BF 28/8 med första barnet. Tidigare haft en kemisk graviditet och ett MF i fjärde månaden. Plussade ÄL+8 och hoppas det är vår tur denna gången! :)

• sarahap

Hej! Jag är gärna med här och på fb om någon vill lägga till mig där?! BF den 4/8 2015. Har en dotter sedan innan som blir 2 i januari! :)

• TigerEmmlis

Skriv gärna era initialer här och att ni skickat vänförfrågan på fb så jag vet vem som är vem! :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015