Bf Augusti 2015
Hänger gärna på här! :) Finns det någon lista? BF 28/8 med första barnet. Tidigare haft en kemisk graviditet och ett MF i fjärde månaden. Plussade ÄL+8 och hoppas det är vår tur denna gången! :)
Hänger gärna på här! :) Finns det någon lista? BF 28/8 med första barnet. Tidigare haft en kemisk graviditet och ett MF i fjärde månaden. Plussade ÄL+8 och hoppas det är vår tur denna gången! :)
Tidigare har alla haft tillgång till KUB i vårt landsting. Från årsskiftet är möjligheten borta med anledning av brist på barnmorskor. Däremot betalar landstinget för genomförande på annan ort. Vi kommer göra det. Jag vill veta alla fakta jag har möjlighet att veta inför bebis ankomst! Hoppas vi får en tid bara.
Någon som kan tipsa om landsting där man får göra kub under 35 år (utan anledning)? Vårt landsting har tagit bort möjligheten från årsskiftet men bekostar att man gör det i annat landsting!
Ni som smörjer/tänkt smörja magen med olja, när började/tänker ni börja? :)
Fick en akuttid imorgon. Vul nummer 5. Börjar bli löjligt... Jag är så trött på det här. Inställd på att inte se något hjärta slå imorgon. Blä!
Äter ni ren folsyratableyt eller äter ni det i form av gravidtablett som typ acogravid? I så fall, när gick ni över från det ena till det andra? :)