• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy
    Skogsnäva skrev 2014-12-21 13:55:18 följande:

Och varför blir det frågetecken efter mina inlägg? ????

Du kanske försöker lägga till en smiley? :)

Det funkar inte, det blir frågetecken istället.
  • Sanandra
    SötaSarah skrev 2014-12-21 12:31:24 följande:

Hur kommer det sig att så många här får göra VUL så tidigt?! Jag vill också :(

Vi får göra tidigt vul pga onormal graviditet i april. De vill se att graviditeten är på rätt plats i livmodern.

Försökte tjata till mig tidigt vul själv då jag blödde lite granna men fick bekosta det själv i en annan stad, var då de hittade den onormala graviditeten. Nu har jag i min journal att det ska kollas upp.
  • Lilo
    Minxy skrev 2014-12-21 13:37:23 följande:

Fy vad jobbigt, håller tummarna för att du snart ska må bättre!

Tack!

Längtar efter att få glädjas åt graviditeten, just nu känns det bara...jobbigt! Hoppas att det lättar med tanke på att jag ska på semester snart också!

Hur mår du då?
  • familjenl

Vi har gjort en behandling för att få igång ägglossningen och då ingår det ett tidigt VUL. :)
  • familjenl
    Lilo skrev 2014-12-21 11:42:48 följande:

Går in i vecka 7 idag och mår illa nästan hela tiden, är trött, känner mig svag och yr. Orkar knappt logga in här och läsa vad ni skriver..

Hoppas att det släpper snart!!

Jag mår väldigt illa nu också (vecka 8) men har ju klagat på lite symtom innan så nu får jag väl bara njuta. ;)

Det jobbiga är att det går så mycket magsjuka nu så man blir ju nojig att det är det som spökar - men då borde man ju ha kräks flera gånger vid det här laget... ;)

Krya på dig!
  • candydarling

Nu är jag i v6 och sååååklart åker jag och min sambo på magsjuka eller ev matförgiftning efter gårdagens julbord. Har spytt som en gris hela dagen och inte kunnat äta, jättekramper i magen. Är orolig för bebisen kan detta vara skadligt?

• Sommar15

Jag har haft flera missfall så får kolla extra för att minska all oro (eller försöka iaf). Men går ju alltid att boka privat om det alternativet finns där du bor. Innan v 8 ser man dock inte så mycket, så bäst efter 8 veckor då man bör se hjärtat slå.
Svar på tråden Bf Augusti 2015