Bf Augusti 2015
Hur kommer det sig att så många här får göra VUL så tidigt?! Jag vill också :(
Hur kommer det sig att så många här får göra VUL så tidigt?! Jag vill också :(
Nej, inte haft ont. Nej, det kom bara några droppAr, två
Timmar senare var det brunt och nu ytterligare två timmar senare är det borta.
Håller med! Vill inte heller vara med i fb-grupp utan bara här! :)
En fråga är det någon mer än jag som äter levaxin? :)
Synd bara att hon alltid ritar på ul-bilderna. Hon ritade ett hjärta där hjärtat var och en cirkel för att visa var gulesäcken var :P
Tack!
Vecka 8 (7+6) enligt sista mens, men vecka 9 (8+1) enligt VUL :)
Har också läst det, men oroar mig ändå lite för när moderkakan ska ta över näringstillförseln. Får hålla tummarna helt enkelt :)
Gör alla Vul? Jag hade inte tänkt det men väntar till kub som när jag var gravid med min dotter. Hmm. Kanske är mer eller mindre standard nu?
Har också kommit hem från jobbet nyss, är helt slut. Fattar inte hur jag ska kunna prestera nånting alls där kommande veckor... Känner ni er också mindre stresståliga? Eller det kanske är en effekt av att man är så trött...
Hej! Jag har bf i slutet av aug.
Vi var på privat klinik igår och gjorde ett VUL då jag kände att jag ville se om det fanns ett levande foster. Hjärtat slog bra men jag blev flyttad 4 dagar fram i tid. Jag vet när vi hade sex och om fostrets längd ska stämma med det så fäste alltså ägget 7 dagar efter sex!
BM trodde jag var i ca 6+1- 6+2.
Skönt att se fostret men idag är jag lika orolig igen... Har blött lite rosa under dagen och haft ont i magen.
Jag känner i princip inga symptom. Bara växtvärk i magen inget annat. Inget i brösten, inget illamående.
Har ni berättat för familj/vänner/syskon än? Min man vill berätta men jag tycker det är alldeles för tidigt i bara v.7.