Bf Augusti 2015
Hej hej.
Får man vara med?
Plussade häromdagen och har bf 18/8-15 :)
På 6:e försöket tog det sig äntligen :)
Hej hej.
Får man vara med?
Plussade häromdagen och har bf 18/8-15 :)
På 6:e försöket tog det sig äntligen :)
Hej!
Hoppar in här. Har enl senaste mens BF 12/8, vet inte om det stämmer eftersom jag plussade först idag! (skulle vara i vecka 5+5 isf). Men testen var lite gamla så kanske var därför :P
Det blir tredje barnet för vår del, storasyskonen är tre och ett år. Känns så overkligt och häftigt att plussa för mig varje gång, trots att jag borde vara van vid det här laget... Kan liksom inte tro på vad jag ser?
Tredje för mig med och jag har i princip glömt allt märker jag :P
Jag är 25 år och bor 6-8 mil norr om gbg. Är gift och har två barn i åldrar 3,5 och 6. Jag jobbar som truckförare och på fritiden är jag mest med familjen och hittar på något roligt. Annars gillar jag att läsa, filmer, modellera och inreda :)
Jag är 29 år, väntar tredje barnet. Har en flicka på 7 år och en pojke på 5,5 år. Ska bli sååå spännande att dela graviditeten med barnen! De ska få veta på julaftonsmorgon. Längtar!!
Jag jobbar som vikarie inom barnomsorgen, är utbildad nagelterapeut, bor i mitten av Sverige på landet i ett härligt hus tillsammans med min man som jag var tillsammans med i 9 år.
Har en fråga angående fb gruppen :)
Är den "hemlig" dvs ingen kan se att jag gick med där förutom dem som redan är med? Eftersom ingen vet att vi väntar en till vill vi inte att någon ser detta :)
Nu är jag i v6 och sååååklart åker jag och min sambo på magsjuka eller ev matförgiftning efter gårdagens julbord. Har spytt som en gris hela dagen och inte kunnat äta, jättekramper i magen. Är orolig för bebisen kan detta vara skadligt?