• sjl89

Bf Augusti 2015

Hejhej :D jag plussade lite oväntat men väldigt välkommet idag :) har inte haft mens sen 3/11 så är lite osäker på vilken vecka jag är i men borde bli ett fb i början på augusti kan jag tro :) andra barnet, har en dotter som är 5 år här hemma! Hoppas det är ok att jag hoppar in :))

• sjl89
    Goldie skrev 2014-12-17 09:52:27 följande:

Kan ni inte berätta lite om er själva förresten? Vad gör ni om dagarna? Intressen? Bor? Ja sånt som ni känner er bekväma med att berätta helt enkelt :)

Jag jobbar på ett gruppboende för missbrukare heltid, bor i ett radhus med våra två hundar och en 5 årig tjej :) tränar en gymnastikgrupp för barn födda 09/10 på fritiden :)
  • sjl89

Ringde mvc idag och hon bokade in oss på nästa lediga tid, 23/12 kl 8.15 :)

Sitter på jobbet nu så har inte hunnit läsa igenom tråden, är det någon mer än jag som oroar sig över missfall?

Jag slutade med p-piller i juli-13 så det har tagit ett tag kan man säga, ingen lust att vänta över ett år till :/

• sjl89
    Minxy skrev 2014-12-17 19:51:30 följande:

Ja Gud ja! Jag har ju absolut inga symptom, så jag är halvt om halvt övertygad om att det inte är som det ska :/

Men var som sagt till BM idag och hon sa åt mig att sluta oroa mig bums och istället glädjas åt att jag har en lättsam graviditet.

Lätt för henne att säga som inte sitter i heta stolen ;)

Jag har istället som molvärk hela tiden på kvällen så varje gång jag kissar kollar jag ner och förväntar mig se blod i toaletten. Kan inte veckorna flyga förbi så man kan göra kub testet nångång så man får se hjärtat slå? :p
  • sjl89

Jag måste bara fråga, är det någon mer som känner sig känsligare än vanligt? Jag gråter för allt känns det som!

• sjl89

Jag måste bara fråga, är det någon mer som känner sig känsligare än vanligt? Jag gråter för allt känns det som!

• sjl89

Jag vill också gå med i fb gruppen men jag fattar nada ;p ska jag lägga till dig Emelie nikell och sen kommer jag med i en grupp eller hur funkar det ;)?

• sjl89
    Mollan88 skrev 2014-12-19 13:30:54 följande:

Hej på er!

Är gravid i v.8 beräknad 5e augusti och det blir vårt andra barn! Vår dotter som vi har kommer att bli 2 år då bebisen kommer! :)

Läget just nu: sjukskriven till årsskiftet pga graviditets illamående/kräk/förlorat vikt m.m. Jag tänker inte hymla och krypa på mina bara knän denna gång. Jag har fått mer skinn på näsan och jag pallar inte att jobba då jag mår så dåligt så jag krävde en sjukskrivning! Känns mycket bra att få va hemma och hoppas att denna tid snart är förbi!

Peppar er att göra detsamma! En månad (förhoppningsvis) med lite mindre pengar är inte hela världen.

Annars blir jag hemskt påverkad av hormoner na = tvär arg, deppig, ledsen m.m

Jag hoppas att denna graviditet blir toppen! Sist var det halva illamående och halva foglossningar/ischias! Men det var värt allt

Kul då har vi samma bf ;)

Hoppas du mår bättre snart!
  • sjl89

Heej tjejer, vet inte om ni kommer ihåg mig. Va med här i början men fick konstaterat mani slutet på december. Ville bara verötta att vi nu är gravida igen så håll tummarna för mig att det går vägen!:D hoppas alla mår bra!

Kram

Svar på tråden Bf Augusti 2015