Bf Augusti 2015
Är gravid med augustibarn jagade :) är i vecka 7 och är beräknad till den 13 augusti. Detta blir mitt tredje barn har två pojkar sedan innan och gissar på en till :)
Är gravid med augustibarn jagade :) är i vecka 7 och är beräknad till den 13 augusti. Detta blir mitt tredje barn har två pojkar sedan innan och gissar på en till :)
Är det någon här som ska göra KUB test? Ska in om två veckor (v.10) o ta blodprov.
Fick du reda på kub resultatet direkt? Jag ska in nästa vecka och göra det men trodde jag skulle få vänta några veckor innan jag fick svar. Skönt om jag oxå får svar direkt! Var det vaginalt ul eller vanligt?
Är i v.12+3 och jag tycker det syns nu mycket! Tredje barnet :)
Ja det var väldigt roligt o se den lille :) Hen visade verkligen upp sig för oss! En gång sträckte hen på sig såg för gulligt ut :) tyvärr han hon inte frysa bilden då!
Har oxå fått foglossning.. Trodde inte det va sant när jag kände de första symptomen för några veckor sedan. Ta det lugnt med rörelserna!
Var inne på akuten i förrgår har blött i tre dagar idag bruna flytningar. Men som tur va så är allt bra med den lille ????
Moderkakan ligger tydligen så långt ner så det är den som blöder lite.