Bf Augusti 2015
Jag kanske, kanske kan få vara med här om jag har tur :)
Jag kanske, kanske kan få vara med här om jag har tur :)
Hej! Plussade i torsdags, bim-4 med bf 27/8 :)
Mitt andra barn, som blir 3 nästa september :)
I v.5(4+1) idag ?:)
Hoppas allt går vägen <3
Får BF 31/8-1/9 i olika appar, så jag tänkte hänga både här och i septembergruppen :)
Jag känner igen mig mycket i era symptom.. vrålhungrig hela tiden. Brukar aldrig äta så mycket på kvällarna som jag gör nu haha. Men måste fråga, är det någon mer här som sover väldigt dåligt och tror det beror på graviditeten? Jag vaknar 100 ggr känns det som, drömmer mycket.. kanske för att jag också känner mig orolig för missfall? Är även jättefrusen på kvällarna och jättevarm på morgonen..
Fick se ett tickande hjärta och en livlig bebis på KUB idag! Blev flyttad till 28/8 och tänkte hänga lite här hos er oxå. Tidigare beräkn var 1/9, så har mest varit i septembergruppen.
BF-lista
27/7 KramKolan, 3:e barnet, Sala
30/7 MuffinCake - 3:e barnet, pojke enligt RUL, Sala, Västmanland
9/8 charlotta1985 - 1:a barnet, Sthlm
13/8 Speck, rul 23/3, 2:a barnet
14/8 plutten120301, 2a barnet
14/8 sommar15, 1:a barnet, Sthlm
15/8 lunar, 1:a barnet
16/8 kottex 1:a barnet
18/8 Zora - 2:a barnet
25/8 jenwal- 4:e barnet, Västerbotten
28/8 rosali84 - 2:a barnet, Uppland
Vi har redan 5(!) vagnar och 1 barn ;) Så behöver verkligen inga fler! Är supernöjd med kombinationen av våra vagnar och de fyller alla sin funktion på bästa sätt. Skulle jag vara tvungen att välja en enda av de, skulle jag välja våran första vagn, en Brio Nova -05. BÄSTA gunget man kan tänka sig och tar sig fram i alla väder trots mängder av snö (vi bor på landet).
3 veckor kvar till RUL. Var ju jättelångt kvar nyss! Vad hände? Tiden går fort nu :)