BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Eftersom jag blev gravid på förra tråden och många av samma personer gått över hit och jag hejjar på er och följer för att se om nån blir gravid vill jag passa på att LÄNKA MIN NYA BLOGG här också
quina.vimedbarn.se
Hoppas ni vill följa min gravidresa! :) kärlek!
Eftersom jag blev gravid på förra tråden och många av samma personer gått över hit och jag hejjar på er och följer för att se om nån blir gravid vill jag passa på att LÄNKA MIN NYA BLOGG här också
quina.vimedbarn.se
Hoppas ni vill följa min gravidresa! :) kärlek!
Måste bara slå ett slag för bisolvon. Jag har ordentliga älflytningar (för första gången efter pillerstopp) och lite smärta på vänster sida Så även om vårt försök denna månad inte blir som tänkt så var det en trevlig upptäckt och ett steg i rätt riktning Vet inte om det är bisolvonen men man vet ju aldrig
Måste bara slå ett slag för bisolvon. Jag har ordentliga älflytningar (för första gången efter pillerstopp) och lite smärta på vänster sida Så även om vårt försök denna månad inte blir som tänkt så var det en trevlig upptäckt och ett steg i rätt riktning Vet inte om det är bisolvonen men man vet ju aldrig
Bebben84: Spännande om du också märker skillnad Äter din man också?
Har haft lite molvärk och ett litet "stick" idag.^^ Jag vill hoppas men jag är ju hela tiden rädd för att hoppas för mycket :/ Brösten började ju ömma för någon dag sen och gör det ännu. Brukar ju ha det innan mens oxå så vill inte ta det som tecken
tecken. Äl +4 idag :)
Dumma telefon :p
Bebben84: Spännande om du också märker skillnad Äter din man också?
Bebben84: Bara jag som äter här också
Här med!
Bebben84: Bara jag som äter här också