BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vi börjar lite i fel ända vi Vi letar bostadsrätsradhus och håller på att säljer just nu för att sedan köpa, så egentligen borde vi kanske vänta med att försöka bli gravida. Sen måste vi även byta bil då vi har en tredörrars vilket fungerar bra med mina två barn som bara har bilkudde men med babyskydd blir det för bökigt. Men det löser sig
Ingen som har dator :D
Ska försöka få tid imorgon annars för bim-listan. .
Jag hatar den, smakar så äckligt :p
Alltså, blärk vad äckligt Theracough är! Hah, höll knappt på att få ned det nu när jag tog första dosen. Det smakar ungefär som en unken, äcklig, spritig shot på krogen. Hah. Hur som helst så ska man ta 15 ml 2-3 gånger per dag, så jag kör nog på 2 gånger.
Vi letar oxå bostadsrätt nu :) men vi vill inte vänta med försöken, verkar ju ta väldigt lång tid att bli gravid ändå..
Vi börjar lite i fel ända vi Vi letar bostadsrätsradhus och håller på att säljer just nu för att sedan köpa, så egentligen borde vi kanske vänta med att försöka bli gravida. Sen måste vi även byta bil då vi har en tredörrars vilket fungerar bra med mina två barn som bara har bilkudde men med babyskydd blir det för bökigt. Men det löser sig
Jag och min pojkvän letar bara en hyreslägenhet just nu så vi är långt efter alla andra :p ett hus har vi inte råd med än, och kånner väl inte riktigt att vi behöver på en gång heller. En bra bil har vi iaf ^^
Jag kör på aco tabletter för att få i mig fosfor o andra vitaminer. Sen tar jag även rosenrot. Vågar inte prova allt annat som finns som bisolvon o bidrotttninggele eftersom vi bara är på första försöket. Vill inte mixtra för mycket med kroppen.
Enligt min äl kalender skulle jag ha ägglossning i typ torsdags, men har fortfarande inte kunnat hitta nå på stickorna :(