BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Misstänker att min ÄL kommer senare än beräknat. Ingen molvärk alls än som jag brukar ha vid ÄL ...suck...
Jag hade ingen molvärk runt ÄL denna månad. Men jag har ju kört med ÄL-stickor och vet därför när/att jag hade ÄL.
Använder du ÄL-test?
Du kör inte med äl-tester? Förlåt om jag missat nåt.
Kan det inte vara så att äl sker utan att du känner det denna gång?
Jag hade ingen molvärk runt ÄL denna månad. Men jag har ju kört med ÄL-stickor och vet därför när/att jag hade ÄL.
Använder du ÄL-test?
Hm, ingen aning faktiskt. :/ när jag gått efter kalender har jag räknat på när mensen kommit. Aldrig vetat hur det varit med äl-tester. Fortsätt testa så får vi se :)
Jo jag kör med ÄL-tester men inget utslag ännu. Fick min senaste mens 3 dagar tidigare och räknar utifrån den men kanske ska räkna utefter hur den egentligen hade kommit?
Hej!
Kan man hoppa in här tro? Jag är 23 år och planerar första barnet och detta är även första försöket. BIM 6/9.
Har verkligen ingen aning om när jag har ägglossning men vi har sagt att vi kör på varannan dag. Har valt att inte prata med nära och kära om att vi planerar barn, så tänkte att man kunde prata med er som är i samma situation, om man skulle fundera på något :)
Hej tjejer,
Kan någon lägg till mig.
Hummingbirden 32 år 3:e barnet 2:A försöket
Fick äl smärtor 4 dagar efter mens.. Helt galet.. Men fick till det med sambon igår.. Så hoppas hoppas..
Välkommen hit :)
Hej!
Kan man hoppa in här tro? Jag är 23 år och planerar första barnet och detta är även första försöket. BIM 6/9.
Har verkligen ingen aning om när jag har ägglossning men vi har sagt att vi kör på varannan dag. Har valt att inte prata med nära och kära om att vi planerar barn, så tänkte att man kunde prata med er som är i samma situation, om man skulle fundera på något :)
Välkommen hit :)
Vill vara med. 28 år. Första barnet, 2:a riktiga försöket. Bim 20/9. Har köpt älstickor till denna månad och hoppas det visar att jag verkligen har äl då jag aldrig känner något. :)