BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej gänget. Satt här och blev fundersam. ÄL-sekret, är det genomskinligt?
Har Äl på tisdag. Och hur var det med sexandet, hur ofta ska man?
:-O
Hej gänget. Satt här och blev fundersam. ÄL-sekret, är det genomskinligt?
Har Äl på tisdag. Och hur var det med sexandet, hur ofta ska man?
:-O
Hoppar in här med då jag fick min mens med start ÄL+7. Hört att lutealfasen inte ska vara mindre än 10 dagar för då fäster inte ägget även om det blir befruktat. Så på tisdag ringer jag gyn och kollar upp!
BIM 17/9 (enl den konstiga cykeln jag har nu)
Ålder 32 3:e barnet 4:e försöket
Idag ska vi åka och kolla på ett hus, i morgon ett annat, så det vore ju bra om ägget fäster i dagarna så vi har något att fylla ut huset med om 9 månader. :D
Jag känner lite samma sak, jag och min sambo köpte ett hus i våras och vi längtar efter att inreda ett av rummen till en barnkammare :D
Idag ska vi åka och kolla på ett hus, i morgon ett annat, så det vore ju bra om ägget fäster i dagarna så vi har något att fylla ut huset med om 9 månader. :D
Nu är äntligen blödningen slut och vi kan köra igång på försök 2, tror jag ska testa med äl stickor denna månaden även om jag känner av min ägglossning och rätt kraftigt@. Någon annan som känner att sin ägglossning starkt?
Jag känner lite samma sak, jag och min sambo köpte ett hus i våras och vi längtar efter att inreda ett av rummen till en barnkammare :D
Nu är äntligen blödningen slut och vi kan köra igång på försök 2, tror jag ska testa med äl stickor denna månaden även om jag känner av min ägglossning och rätt kraftigt@. Någon annan som känner att sin ägglossning starkt?
Samma här! Köpte hus för snart ett år sedan och väntar på att få inreda det tomma rummet :)
Alltså, blärk vad äckligt Theracough är! Hah, höll knappt på att få ned det nu när jag tog första dosen. Det smakar ungefär som en unken, äcklig, spritig shot på krogen. Hah. Hur som helst så ska man ta 15 ml 2-3 gånger per dag, så jag kör nog på 2 gånger.