BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vi väntar nog med att försöka till nästa månad. Men jag hänger här inne ändå.
ÄL+2 idag, inga ömma bröstvårtor, som jag brukar få 1-2 dagar efter ÄL, än. Men det kommer väl. :)
Vill bara att tiden ska gå fortare nu så vi får veta om det har lyckats bli ett litet frö i magen eller om vi får försöka en gång till.
Funderade förresten på det här med bidrottninggele, tydligen många som blivit gravida med hjälp av det. Som jag förstått så ska den korta ner en lång och oregelbunden cykel. Men hur tror/vet ni effekten blir om man, som jag, redan har en regelbunden normal cykel på 28-29 dagar? Vågar man chansa nästa cykel?
Vi väntar nog med att försöka till nästa månad. Men jag hänger här inne ändå.
Har inte varit inne på ett tag men känner ett enormt behov av att skriva av mig då ni är de enda utom min sambo och jag som var att vi försöker...
Min sambo har behövt äta ssri (antidepresiv medicin) för ett tag fram över. Detta har lett till att han inte kan få orgasm som förr. Vi har aldrig haft problem med det förut. Vi hade mys nu på kvällen och det var jättebra men det gick inte för honom så han gav upp. Om jag har äl på tisdag (28 dagarscykel) så är det lugnt då har vi ett till försök på oss men har jag så kort cykel som förra månaden så har jag äl på söndag och jag är bortrest till på tisdag förmiddag så detta känns ju rätt kört. Tycker synd om honom och jag tycker det känns hopplöst att inte ens gå till ett vettigt försök TRÅKIGT!!! Någon med erfarenhet och/eller förslag?
Hoppar in här om någon kan lägga till mig.. 19/9 26 år (1 änglabarn) 2:a försöket.
Mensen kom här igår, så nu är det BIM 14/9.
Om man ska gå efter mina senaste cykler så har jag bara en cykel på 24 dagar. Den senaste var 23 dagar nu...
Jag tror vi kör på varannan dag från mensen är slut, då jag inte riktigt vet när jag har ÄL....
Ville nog bara skriva av mig lite, då jag ändå blev lite ledsen när mensen kom (dock inte förvånad, jag har inte haft några symptom). Dock var det bara första försöket för oss, så jag ska inte klaga. Jag hoppas det går vägen inom 2-3 månader nu ändå *hoppas*