BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Precis förlorat mitt fjärde barn i v 16. Vill någon lägga till mig på listan bim 14/9
Precis förlorat mitt fjärde barn i v 16. Vill någon lägga till mig på listan bim 14/9
Jag tror jag fått missfall. :( kan man försöka bli gravid direkt eller vänta en till mens emellan? Och hur vet jag när jag har ägglossning om jag börjar försöka direkt?
Har inte varit inne på ett tag men känner ett enormt behov av att skriva av mig då ni är de enda utom min sambo och jag som var att vi försöker...
Min sambo har behövt äta ssri (antidepresiv medicin) för ett tag fram över. Detta har lett till att han inte kan få orgasm som förr. Vi har aldrig haft problem med det förut. Vi hade mys nu på kvällen och det var jättebra men det gick inte för honom så han gav upp. Om jag har äl på tisdag (28 dagarscykel) så är det lugnt då har vi ett till försök på oss men har jag så kort cykel som förra månaden så har jag äl på söndag och jag är bortrest till på tisdag förmiddag så detta känns ju rätt kört. Tycker synd om honom och jag tycker det känns hopplöst att inte ens gå till ett vettigt försök TRÅKIGT!!! Någon med erfarenhet och/eller förslag?
Jag har ändrad BIM, om någon har möjlighet att justera (svårt från mobilen). Ny BIM 3/9.
Hej på er! Jag har bim 6/9! Har försökt nu i 6 månader och hoppas så på ett plus :)
2a barnet :)
Jag tror jag fått missfall. :( kan man försöka bli gravid direkt eller vänta en till mens emellan? Och hur vet jag när jag har ägglossning om jag börjar försöka direkt?