BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vi kör ju på SMEP denna månaden. Fast det har blivit lite förskjutet. Hoppas det inte gör något då jag har sen ÄL ändå, så ligger ändå i synk med antal dagar man skulle sexat om man haft ÄL på dag 14.
Började ta ÄL test dag 11, bara negativt än - som förväntat.
Istället för att börja på dag 8, som metoden säger, tänkte vi börja på dag 12. Snittar på äl runt dag 18,7 enligt min app.
Blev att vi började på dag 14 istället. Samt att vi körde igår två gånger. Så vet inte hur bra vi är på att följa metoden
Jobbar dygn idag så jag hoppas det kommer bli följande sexat denna månaden:
19, 20, 22, 23, 24, 25, 27
Vet inte ens om det kan räknas som att vi följer metoden längre.
Hej allihopa.. Äl idag så nu kör vi :) bim blir den 5/9 :)
Är vårt första försök på syskon till vår dotter på 2.5.
Hon tog dock två år att få till. Denna gången ber jag till högre makter att det går fortare !
Lycka till allihopa
Oj vad många olika metoder det finns alltså hehe. Herregud det är en djungel! Nu var det ju någon som hade kommit på helt motsatsen med, sett i flera andra trådar. Att man inte ska ha för mkt sex utan spara sig. Ja hej och hå!
Använd appen P-tracker. Den är toppen! :)
Jaa du ska ju egentligen börja ha sex på dag 8, och sen varannan dag tills du får positivt på ÄL-testet, då sexar ni på den positiva dagen och kommande 2 dagar, och sen hoppa över en dag och sen sex igen.
Men då kan det ju hända, som för oss, att vi får sexa 4 dagar på rad. Men vad gör det? Man tackar ju aldrig nej till lite mys.