BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
en dum fråga kanske, men på SMEP-metoden, måste killen komma varje gång innan och efter ÄL? Asså, tex efter ÄL, det kan väl inte ha nån betydelse eller? Är rätt ny på det här med bebisverkstad, så ja, en liten knäpp fråga får ni att besvara på nu ni som vet :)
en dum fråga kanske, men på SMEP-metoden, måste killen komma varje gång innan och efter ÄL? Asså, tex efter ÄL, det kan väl inte ha nån betydelse eller? Är rätt ny på det här med bebisverkstad, så ja, en liten knäpp fråga får ni att besvara på nu ni som vet :)
Vi körde med SMEP i juli och då blev jag gravid, slutade ju tyvärr i mf. men vi kommer nog köra på det igen.
Jag måste rekommendera ett youtube klipp till er!! The great sperm race! Helt fantastiskt och svarar på många av era frågetecken :)
Jag måste rekommendera ett youtube klipp till er!! The great sperm race! Helt fantastiskt och svarar på många av era frågetecken :)
Oj vad många olika metoder det finns alltså hehe. Herregud det är en djungel! Nu var det ju någon som hade kommit på helt motsatsen med, sett i flera andra trådar. Att man inte ska ha för mkt sex utan spara sig. Ja hej och hå!
Även kärlekens mirakel! Såå bra!