• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

ÄL +2 här nu. Känner absolut ingenting mer än lite molande kring ÄL och idag ömma bröst. Ömma bröst har jag varje gång innan mens så jag känner inget hopp alls :) orkar inte bry mig mer faktiskt.

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-21 18:12:56 följande:

ÄL +2 här nu. Känner absolut ingenting mer än lite molande kring ÄL och idag ömma bröst. Ömma bröst har jag varje gång innan mens så jag känner inget hopp alls :) orkar inte bry mig mer faktiskt.

Men det är så tidigt än :). Ge inte upp hoppet :)
  • NILE90
    SRMmamma87 skrev 2014-08-21 18:10:57 följande:
    Min favorit är den här:

Jag har bara sett The Great Sperm race så ikväll blir det att kolla på de två övriga som det pratades om här. :)
  • SecretlyMe

Givetvis! :) men de ömma brösten som jag alltid har innan mens talar ju inte för en graviditet, dels för att det är PÅ TOK för tidigt. Jag orkar bara inte hoppas. Snart 7 år utan skydd nu.

Bebben84 skrev 2014-08-21 18:17:58 följande:

Men det är så tidigt än :). Ge inte upp hoppet :)

• 1StoltMamma

Är så otålig! Vill bara att tant röd ska bege sig så man kan börja någon gång! Hoppas verkligen september ger många plus :D

• Paulas mamma

Jag tror jag fått missfall. :( kan man försöka bli gravid direkt eller vänta en till mens emellan? Och hur vet jag när jag har ägglossning om jag börjar försöka direkt?

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-21 18:43:34 följande:

Givetvis! :) men de ömma brösten som jag alltid har innan mens talar ju inte för en graviditet, dels för att det är PÅ TOK för tidigt. Jag orkar bara inte hoppas. Snart 7 år utan skydd nu.

Oj 7 år? Har ni gjort utredning?
  • SecretlyMe

Nej, vi har inte försökt få barn i sju år. Vi har bara kört oskyddat eftersom min kropp och mitt psyke inte kunde hantera minipillerna. Men vi har ju inte haft sex varje dag då vi inte bott med varandra, nu letar vi dock en bostadsrätt och vi är på vårat fjärde aktiva försök.

Bebben84 skrev 2014-08-21 19:40:06 följande:

Oj 7 år? Har ni gjort utredning?

• Carolaj83

Precis förlorat mitt fjärde barn i v 16. Vill någon lägga till mig på listan bim 14/9

Svar på tråden BIM September 2014