BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
ÄL +2 här nu. Känner absolut ingenting mer än lite molande kring ÄL och idag ömma bröst. Ömma bröst har jag varje gång innan mens så jag känner inget hopp alls :) orkar inte bry mig mer faktiskt.
ÄL +2 här nu. Känner absolut ingenting mer än lite molande kring ÄL och idag ömma bröst. Ömma bröst har jag varje gång innan mens så jag känner inget hopp alls :) orkar inte bry mig mer faktiskt.
Givetvis! :) men de ömma brösten som jag alltid har innan mens talar ju inte för en graviditet, dels för att det är PÅ TOK för tidigt. Jag orkar bara inte hoppas. Snart 7 år utan skydd nu.
Men det är så tidigt än :). Ge inte upp hoppet :)
Är så otålig! Vill bara att tant röd ska bege sig så man kan börja någon gång! Hoppas verkligen september ger många plus :D
Bim 5/9. Andra barnet. Första försöket :)
Jag tror jag fått missfall. :( kan man försöka bli gravid direkt eller vänta en till mens emellan? Och hur vet jag när jag har ägglossning om jag börjar försöka direkt?
Givetvis! :) men de ömma brösten som jag alltid har innan mens talar ju inte för en graviditet, dels för att det är PÅ TOK för tidigt. Jag orkar bara inte hoppas. Snart 7 år utan skydd nu.
Nej, vi har inte försökt få barn i sju år. Vi har bara kört oskyddat eftersom min kropp och mitt psyke inte kunde hantera minipillerna. Men vi har ju inte haft sex varje dag då vi inte bott med varandra, nu letar vi dock en bostadsrätt och vi är på vårat fjärde aktiva försök.
Oj 7 år? Har ni gjort utredning?
Precis förlorat mitt fjärde barn i v 16. Vill någon lägga till mig på listan bim 14/9