BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
aa tack :)
Den här graviditeten har gått så sjukt snabbt hittills och snabbare kommer de väl gå nu framöver så snart har vi vårt lilla mirakel här hemma :D
De är grymt O föda... längtar till nästa förlossning... de gör sjukt ont hade bara lust gas men de va så värt smärtan när bebisen är på brösten O man hör den gråta...
Jag åkte in kl 13 O han föddes 1745. Va i badkar 13-15... O gick från 4cm till 10..om du kan kör utan smärtlindring.. går fortare
hej, härligt att höra hur det går för er :)
jag går in i v.19 imorgon och har RUL på torsdag så väntar spänt på de :D
vi tog reda på kön och vi ska få en liten dotter :D <3
Jodå, lillkillen fyllde 1 år för 10 dagar sen och jag börjar jobba o drygt en månad.
Du har kanske till och med fött redan?
Igår föddes vår älskade lilla tjej, hon är helt underbar och allt har gått superbra! <3
Igår föddes vår älskade lilla tjej, hon är helt underbar och allt har gått superbra! <3
Åh grattis <3 hur va förlossningen? Hur stor va hon O vad heter hon?
Tack! Den gick jättebra, kom in vid klockan 14 och var då öppen 4 cm. Vid 16 var jag öppen 6 cm och då började jag andas med lustgas. Vid 18 var jag öppen 10 cm och vid 18.59 är hon född! :) Det blir en liten Leah ?