• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    NILE90 skrev 2016-05-17 18:16:35 följande:
    20 januari om man räknar efter sista mensen, men 22 januari om man går efter ÄL :)

När ska du ha?
    Härligt! Jag är beräknad till den 10/1 :)
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2016-05-17 18:17:55 följande:

Så dåligt av vården att inte hjälpa.

Men snart kommer erat plus också.

Inte utan hjälp, men det får vi ju inte. Men tack ändå för försök till pepp
  • miamarina84
    SecretlyMe skrev 2016-05-17 21:32:44 följande:

Inte utan hjälp, men det får vi ju inte. Men tack ändå för försök till pepp

Varför får ni ingen hjälp :(
  • eagle87
    Milie skrev 2016-05-17 18:12:14 följande:
    Kul. Då fick vi barn med bara en månads mellanrum. Jag fick en dotter i juni 2015 och nu försöker vi på ett syskon. Låter ju fantastiskt roligt att ni lyckades på bara ett försök! Det är vad jag hoppas att vi gjort också. BIM 26 maj, så jag får helt enkelt vänta och se.
    Du får uppdatera här eller på PM :) ja hoppas verkligen att de stämmer att andra barnet e lättare O bli gravid med:)
  • eagle87
    Milie skrev 2016-05-10 20:50:37 följande:
    Jag mår fint. Vi har tänkt börja försöka med ett syskon nu. Dottern fyller 1 år nästa månad, 25 juni. Hur mår du? När är BF?
    Jag mår bra tack :) bf är 25 okt, rul är om 3 v :) trodde aldrig jag skulle bli gravid !
  • Emmissara

tänkte uppdatera lite, har idag varit på återbesök allt såg bra ut så de känns skönt. Fick även utlovat att jag får pergotime i 2 månader när vi känner oss redo att försöka igen. Just nu ska vi försöka att komma tillbaka till de normala och hitta oss själva. 

grattis till er som har blivit gravida igen :D hoppas att allt går bra den här gången också 

• Milie
    eagle87 skrev 2016-05-18 18:27:51 följande:
    Du får uppdatera här eller på PM :) ja hoppas verkligen att de stämmer att andra barnet e lättare O bli gravid med:)
    Det känns faktiskt som om jag är gravid. Nu har jag ju bara haft typ tre cykler sen förlossningen, och även om de varit relativt regelbundna så kan det ju vara att ägglossningen är lite oregelbunden och det är den jag känner nu. Men jag känner mig väldigt uppblåst. Jag känner en ordentligt tyngd. Det ska bli sjukt spännande att se om jag har rätt!

Snart RUL! Vad skoj! Kul att du kommit en bra bit på väg. Gjorde ni något speciellt den månad det tog sig? Jag har för mig att jag käkade hostmedicin, hehe. Om det inte vore för att jag fortfarande ammar dottern så hade jag kört på det igen, trots 0 evidens.
  • Pyret 85

Grattis till er som plussat! 

Beklagar Emmissara Så orättvist! 

Vi har fullt upp med lilla Leo som föddes gravt hörselskadad. Han har nyligen fått hörapparater!

• Emmissara
    Pyret 85 skrev 2016-05-23 15:51:44 följande:

Grattis till er som plussat! 

Beklagar Emmissara Så orättvist! 

Vi har fullt upp med lilla Leo som föddes gravt hörselskadad. Han har nyligen fått hörapparater!

tack, aa det är orättvist men hoppas på att de går bättre nästa gång :) 

Hoppas de går bra för er med lilla Leo. Jag har under ett år haft ganska stor koll på en kille som heter Nyle Dimarco han vann förra året Americas next top model, och vann nu i veckan dancing with the stars. Han är helt döv och hör inte musiken alls, han försöker verkligen bevisa att även fast man är döv så kan man klara av allt, verkligen en inspiration för alla. kram på er <3 

• Pyret 85
    Emmissara skrev 2016-05-27 14:08:15 följande:

tack, aa det är orättvist men hoppas på att de går bättre nästa gång :) 

Hoppas de går bra för er med lilla Leo. Jag har under ett år haft ganska stor koll på en kille som heter Nyle Dimarco han vann förra året Americas next top model, och vann nu i veckan dancing with the stars. Han är helt döv och hör inte musiken alls, han försöker verkligen bevisa att även fast man är döv så kan man klara av allt, verkligen en inspiration för alla. kram på er <3 

Ja idag kan ju även helt döva få hörsel med hjälp av cochleaimplantat. Inget som bekymrar oss men kräver ju en del merarbete men vi njuter av vår lille kille, tog ju evigheter att få till honom.