BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Så dåligt av vården att inte hjälpa.
Men snart kommer erat plus också.
Inte utan hjälp, men det får vi ju inte. Men tack ändå för försök till pepp
tänkte uppdatera lite, har idag varit på återbesök allt såg bra ut så de känns skönt. Fick även utlovat att jag får pergotime i 2 månader när vi känner oss redo att försöka igen. Just nu ska vi försöka att komma tillbaka till de normala och hitta oss själva.
grattis till er som har blivit gravida igen :D hoppas att allt går bra den här gången också
Grattis till er som plussat!
Beklagar Emmissara Så orättvist!
Vi har fullt upp med lilla Leo som föddes gravt hörselskadad. Han har nyligen fått hörapparater!
Grattis till er som plussat!
Beklagar Emmissara Så orättvist!
Vi har fullt upp med lilla Leo som föddes gravt hörselskadad. Han har nyligen fått hörapparater!
tack, aa det är orättvist men hoppas på att de går bättre nästa gång :)
Hoppas de går bra för er med lilla Leo. Jag har under ett år haft ganska stor koll på en kille som heter Nyle Dimarco han vann förra året Americas next top model, och vann nu i veckan dancing with the stars. Han är helt döv och hör inte musiken alls, han försöker verkligen bevisa att även fast man är döv så kan man klara av allt, verkligen en inspiration för alla. kram på er <3
tack, aa det är orättvist men hoppas på att de går bättre nästa gång :)
Hoppas de går bra för er med lilla Leo. Jag har under ett år haft ganska stor koll på en kille som heter Nyle Dimarco han vann förra året Americas next top model, och vann nu i veckan dancing with the stars. Han är helt döv och hör inte musiken alls, han försöker verkligen bevisa att även fast man är döv så kan man klara av allt, verkligen en inspiration för alla. kram på er <3