• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • FruA78

Nu har vi genomfört vårt första ivf- försök och jag är äntligen gravid igen. Är i vecka 6 idag och hoppas verkligen att det ska gå vägen denna gång.

Håller tummarna för alla ni som är kvar att ni snart är gravida. <3

• carolinheiner
    Pyret 85 skrev 2016-05-27 16:51:03 följande:
    Ja idag kan ju även helt döva få hörsel med hjälp av cochleaimplantat. Inget som bekymrar oss men kräver ju en del merarbete men vi njuter av vår lille kille, tog ju evigheter att få till honom.
    Åhh de va länge sedan man såg dig :) grattis till pågen :)
  • Emmissara
    Pyret 85 skrev 2016-05-27 16:51:03 följande:
    Ja idag kan ju även helt döva få hörsel med hjälp av cochleaimplantat. Inget som bekymrar oss men kräver ju en del merarbete men vi njuter av vår lille kille, tog ju evigheter att få till honom.
    låter bra att ni njuter :D längtar grymt mycket efter att få en liten också. Hoppas så innerligt att de går bättre nästa gång 
  • Emmissara
    FruA78 skrev 2016-05-27 16:58:11 följande:

Nu har vi genomfört vårt första ivf- försök och jag är äntligen gravid igen. Är i vecka 6 idag och hoppas verkligen att det ska gå vägen denna gång.

åå grattis, håller tummarna för dig att de ska gå bra den här gången <3 
  • Lizzie09

Åh vad roligt, stort grattis! :D Då är det bara 2 veckor mellan oss, så kul! <3
  • Pyret 85

Grattis!
  • Pyret 85
    carolinheiner skrev 2016-05-27 16:58:27 följande:
    Åhh de va länge sedan man såg dig :) grattis till pågen :)
    Tack
  • Ellonbellon

Vad kul att se att så många äntligen har lyckats bli gravida! Och grattis till alla er (oss) som äntligen fick vår efterlängtade lilla unge. :)

Jag är också gravid igen, bf i januari. Det var totalt oplanerat och lite som en chock då sonen tog 17 försök. Detta var alltså inte ens ett försök. Så väldigt oplanerat och alldeles för tidigt tycker jag, men är så klart så välkommet. Jag minns ju fortfarande den smärtan man kände varje gång den jävla mensen kom! Så jag håller tummarna att ni alla får ert barn, och att ni som försöker på nästa har samma tur som jag har haft denna gång. <3 Helt obeskrivligt att det bara tog sig denna gång, utan en massa specialglidmedel och äl-tester och ligga med benen i vädret och allt man höll på med sist. Vi har haft sån tur och nu hoppas vi att den lilla stannar där inne till januari.

Hejjar på er alla, hoppas verkligen att det blir er tur snart också.

Son född 7 juli 2015, BF januari 2017
  • NILE90
    Ellonbellon skrev 2016-05-28 10:28:40 följande:

Vad kul att se att så många äntligen har lyckats bli gravida! Och grattis till alla er (oss) som äntligen fick vår efterlängtade lilla unge. :)

Jag är också gravid igen, bf i januari. Det var totalt oplanerat och lite som en chock då sonen tog 17 försök. Detta var alltså inte ens ett försök. Så väldigt oplanerat och alldeles för tidigt tycker jag, men är så klart så välkommet. Jag minns ju fortfarande den smärtan man kände varje gång den jävla mensen kom! Så jag håller tummarna att ni alla får ert barn, och att ni som försöker på nästa har samma tur som jag har haft denna gång. <3 Helt obeskrivligt att det bara tog sig denna gång, utan en massa specialglidmedel och äl-tester och ligga med benen i vädret och allt man höll på med sist. Vi har haft sån tur och nu hoppas vi att den lilla stannar där inne till januari.

Hejjar på er alla, hoppas verkligen att det blir er tur snart också.

Åh så roligt att vi båda fick barn i juli 2015 (9 juli fick vi en son) och i januari 2017 kommer lillasyskonet. Grattis!

Sonen tog 7 försök och den här gången hann vi inte ens börja försöka innan jag var gravid.
  • Ellonbellon
    NILE90 skrev 2016-05-28 17:56:50 följande:
    Åh så roligt att vi båda fick barn i juli 2015 (9 juli fick vi en son) och i januari 2017 kommer lillasyskonet. Grattis!

Sonen tog 7 försök och den här gången hann vi inte ens börja försöka innan jag var gravid.
    Grattis själv! Vår son kom på morgonen den 7 juli =). Det är skönt att veta att man kan bli gravid igen, och att man slipper allt det där man höll på med sist. Hoppas det har gått bra för er med ert barn! Vi är väldigt spända på om det blir en till pojke eller om det blir en flicka. Har ingen koll alls på när äl var så kan inte räkna på det heller ;)
    Son född 7 juli 2015, BF januari 2017