• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Emmissara
    FruA78 skrev 2016-05-05 12:12:43 följande:
    Nej beklagar verkligen. Fan vad orättvist! Om du vill prata så finns jag här. Skicka meddelande om du vill. Styrkekramar <3
    Lizzie09 skrev 2016-05-05 12:39:36 följande:
    Åh nej, så tråkigt att höra :( Fy fasen.. Behöver du prata av dig så finns vi alla här! Jättestor kram till dig <3
    Tack <3, aa de känns orättvist och känns svårt att komma tillbaka till de normala livet just nu. Känner dock att jag mår bättre nu både fysiskt och psykiskt. Vi har tänkt att pausa en omgång iaf så kroppen får återställa sig lite. Jag hoppas att de går bättre nästa gång, har iaf fått lovat att få hjälp med att få ordning på min ÄL, alltid något :) 

kram på er <3

• eagle87
    Milie skrev 2016-05-09 21:37:27 följande:
    Du är gravid! GRATTIS! Jag vet inte ens om du kommer ihåg mig. Jag hängde här ofta tills jag plussade i oktober 2014. Så himla skoj att du är gravid!
    Jo jag kommer ihåg dej:))) hur mår du? Hur gammalt är ditt barn nu? Tjej kille?
  • tillklaras

Hej fina ni!

Vissa av er följer jag nu på insta, men jag tänker på er alla<3

Beklagar stort Emmissara. Jag vet hur du känner<3 för oss tog det 1,5 år med första och 1 år nu med tvillingarna.

Grattis eagle87! Underbara nyheter!:)

Stora varma kramar. Det behöver vi alla

• Milie
    eagle87 skrev 2016-05-10 10:11:22 följande:

Jo jag kommer ihåg dej:))) hur mår du? Hur gammalt är ditt barn nu? Tjej kille?

Jag mår fint. Vi har tänkt börja försöka med ett syskon nu. Dottern fyller 1 år nästa månad, 25 juni. Hur mår du? När är BF?
  • NILE90

Hej,
    Både kul och inte att tråden fortfarande är aktiv, flera bekanta ansikten ser jag här nu. Håller tummarna för att ni får era efterlängtade plus snart.

Vi plussade i okt 2014 efter 6 försök, fick en son i juli 2015. Nu har jag plussat igen (!!) efter bara ett försök. Så vi väntar på ett syskon i januari 2017.

Önskar verkligen att ni alla får uppleva plus, graviditet, förlossning och allt som hör till. Grattis till alla som plussat sen jag lämnade tråden för lääänge sen. Hjärta

• SecretlyMe
    NILE90 skrev 2016-05-16 20:59:11 följande:

Hej,

Både kul och inte att tråden fortfarande är aktiv, flera bekanta ansikten ser jag här nu. Håller tummarna för att ni får era efterlängtade plus snart.

Vi plussade i okt 2014 efter 6 försök, fick en son i juli 2015. Nu har jag plussat igen (!!) efter bara ett försök. Så vi väntar på ett syskon i januari 2017.

Önskar verkligen att ni alla får uppleva plus, graviditet, förlossning och allt som hör till. Grattis till alla som plussat sen jag lämnade tråden för lääänge sen.

Grattis!

Vi har försökt i över två år nu utan plus. Vi får heller ingen hjälp från vården. Vissa är lyckligt lottade I guess
  • Lizzie09

Hej,

Önskar verkligen att ni alla får uppleva plus, graviditet, förlossning och allt som hör till. Grattis till alla som plussat sen jag lämnade tråden för lääänge sen. Hjärta

Hej,
    Grattis igen! :) Så himla roligt att vi ska ha samma månad! Vilket datum är du beräknad till?
  • NILE90
    Lizzie09 skrev 2016-05-17 18:14:29 följande:

Hej,

Grattis igen! :) Så himla roligt att vi ska ha samma månad! Vilket datum är du beräknad till?

20 januari om man räknar efter sista mensen, men 22 januari om man går efter ÄL :)

När ska du ha?
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2016-05-17 15:40:58 följande:

Grattis!

Vi har försökt i över två år nu utan plus. Vi får heller ingen hjälp från vården. Vissa är lyckligt lottade I guess

Så dåligt av vården att inte hjälpa.

Men snart kommer erat plus också.
  • Milie

Hej,

Kul. Då fick vi barn med bara en månads mellanrum. Jag fick en dotter i juni 2015 och nu försöker vi på ett syskon. Låter ju fantastiskt roligt att ni lyckades på bara ett försök! Det är vad jag hoppas att vi gjort också. BIM 26 maj, så jag får helt enkelt vänta och se.