• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Emmissara
    Lizzie09 skrev 2016-04-29 17:54:25 följande:

Kan knappt tro det, jag är gravid! Tagit tester idag på äl+9 och det är ingen tvekan! Är lite sjukt att det är Precis ett år sedan jag blev gravid sist. Den här månaden åt jag rosenrot och bidrottninggele fram till äl där det blev insemination och då började jag smörja med progesteronkräm. Och det verkar ha gjort susen :) Nu får vi bara hoppas på att det går bättre denna gång!

åå grattis :D Hoppas och tror på att det kommer gå vägen för er den här gången <3 
    själv går jag in i vecka 13 imorgon och kan fortfarande inte förstå att jag ska bli mamma.
  • FruA78
    Lizzie09 skrev 2016-04-29 17:54:25 följande:

Kan knappt tro det, jag är gravid! Tagit tester idag på äl+9 och det är ingen tvekan! Är lite sjukt att det är Precis ett år sedan jag blev gravid sist. Den här månaden åt jag rosenrot och bidrottninggele fram till äl där det blev insemination och då började jag smörja med progesteronkräm. Och det verkar ha gjort susen :) Nu får vi bara hoppas på att det går bättre denna gång!

Stort grattis! ;) Vad härligt.
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2016-04-30 13:22:24 följande:
    Jag är i vecka 15 nu:) håller tummarna för alla här
    Åh vad härligt! När har du bf?
  • Lizzie09
    Emmissara skrev 2016-05-01 10:41:44 följande:
    åå grattis :D Hoppas och tror på att det kommer gå vägen för er den här gången <3 
    själv går jag in i vecka 13 imorgon och kan fortfarande inte förstå att jag ska bli mamma.
    Tack! :D Ja jag hoppas verkligen det, och att progesteronkrämen verkligen gör susen.
    Så himla mysigt! :) Hur mår du?
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2016-05-01 10:45:44 följande:
    Stort grattis! ;) Vad härligt.
    Tack :D Håller tummarna för dig nu att ivf kommer göra susen!
  • Emmissara
    Lizzie09 skrev 2016-05-01 18:38:00 följande:
    Tack! :D Ja jag hoppas verkligen det, och att progesteronkrämen verkligen gör susen.
    Så himla mysigt! :) Hur mår du?
    ja men precis, och de va på tiden att ni fick ett plus igen :D <3 
    Jag mår ganska bra, har fortfarande illamående och kräkningar då och då om jag är för trött eller inte sköter matintaget ordentligt. Men alla besvär känns så små nu när man äntligen är gravid och är inne i andra trimestern 
  • Emmissara
    Hej alla, lite tråkiga nyheter ifrån mig. Fick i tisdags reda på att fostret inte lever längre. Min värld har stannat upp och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Nästa vecka är det 2 år sedan jag hade mitt förra missfall, känns som maj månad är en dålig månad för vår familj helt enkelt. 

hoppas de går bättre för er andra <3
  • FruA78
    Emmissara skrev 2016-05-05 11:09:36 följande:

Hej alla, lite tråkiga nyheter ifrån mig. Fick i tisdags reda på att fostret inte lever längre. Min värld har stannat upp och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Nästa vecka är det 2 år sedan jag hade mitt förra missfall, känns som maj månad är en dålig månad för vår familj helt enkelt. 

Nej beklagar verkligen. Fan vad orättvist! Om du vill prata så finns jag här. Skicka meddelande om du vill. Styrkekramar <3
  • Lizzie09
    Emmissara skrev 2016-05-05 11:09:36 följande:

Åh nej, så tråkigt att höra :( Fy fasen.. Behöver du prata av dig så finns vi alla här! Jättestor kram till dig <3
  • Milie
    eagle87 skrev 2016-04-30 13:22:24 följande:

Jag är i vecka 15 nu:) håller tummarna för alla här

Du är gravid! GRATTIS! Jag vet inte ens om du kommer ihåg mig. Jag hängde här ofta tills jag plussade i oktober 2014. Så himla skoj att du är gravid!