BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Väldigt tyst här inne nuförtiden.. Hur går det för er tjejer? :)
Har mest blivit en gravidtråd detta så håller mig härifrån. Vi har fortfarande inte blivit gravida och är nekade IVF. Maj 2014 började vi försöka och inte lyckats en enda gång. Enligt utredning finns inga fel.
Har mest blivit en gravidtråd detta så håller mig härifrån. Vi har fortfarande inte blivit gravida och är nekade IVF. Maj 2014 började vi försöka och inte lyckats en enda gång. Enligt utredning finns inga fel.
Vill inte skriva så mkt här då jag inte vill sticka ngn i ögonen. Men allt går bra är över halvvägs O väntar en pojke..
Hur går de för dej O alla andra?
Min dotter som kom till september 2014 har nu nyss fyllt 1 år och vi har lite halvt börjat försöka med syskon. Mensen är tillbaka och regelbunden men tyvärr förskjuter amningen ägglossningen så den hamnar alldeles för nära nästa mens. Får väl se om det rätar upp sig eller om det fortsätter så länge jag ammar.
Hur ser det ut för dig?
Vad kul, hoppas det snart blir lite ordning på äl och mens :) Ett tips är att prova bidrottninggele, den ordnade upp min cykel och gjorde mig gravid på bara ett försök :)
Jag är i vecka 13 och ska på kub på måndag, är lite nervös men har en bra magkänsla!
Det lät ju lovande med bidrottninggelé, men eftersom den förskjutna ägglossningen beror på att amningens prolaktin hämmar LH så låter jag det vara tills jag slutat amma. Skulle ägglossningen fortsatt vara sen så ska jag absolut testa gelén!