BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Det som finns är pergotime, men vi kommer vänta lite med det (har fått utlovat att få det för 2 cykler). Anledningen att vi väntar är att jag kommer börja studera min sista termin nu och fram till sista oktober kommer jag ha en sysselsättning på 200%, plugg på 175% och sen jobb på 25%. Ifall jag blir gravid nu så kommer jag bli överlycklig, men det skulle vara lite skönt om det dröjde till efter den här jobbiga perioden så man slipper ha alla gravidsymtom + massa plugg att göra. I november pluggar jag bara 50-75% så då blir det lite lugnare.
åå de är ju riktigt snart, härligt. Vad säger magkänslan?
Åh vad spännande med Rul. Lycka till! <3
Vet inte om jag har skrivit det här. Men det gick återigen åt helvete igen. Tredje missfallet i rad, såg hjärtat slå i vecka 7 men sedan vid nästa ultraljud hade hjärtat slutat slå :( Närmar oss 3 år nu och ingen bebis. Har startat med missfallsutredning men inte fått svaren än. Tog första provet för två månader sedan och de brukar ta mellan 6-8 veckor för att få svar. Fick min första mens efter missfallet nu i måndags. Får se när nästa ivf-försök blir. Har 5 embryon i frysen, men vill inte använda dessa om läkaren inte vill skriva ut någon stödmedicin. Ska till kliniken på fredag, är lite nervös vad de säger. Annars så kommer vi betala själva och byta klinik där de gör en studie med stödbehandling för ev. minska risken för missfall. Behandlingen ska trycka ner immunförsvaret som de tror är för aktivt vid oförklarligt barnlöshet och vid oförklarliga upprepade missfall. Känner mig helt uppgiven annars att fortsätta om vi inte får mer hjälp.
Oj, fullt upp! :) Ah men så bra, skönt att ha lite annat att tänka på ett tag också. Den månaden jag blev gravid tänkte jag att jag trivdes så otroligt bra på mitt nya jobb så graviditet kunde vänta. Och just den månaden lyckades det, haha.
Åh jag vet faktiskt inte.. Kanske tjej!