• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Emmissara
    Lizzie09 skrev 2016-10-13 16:50:57 följande:
    Åh stackare, hoppas det vänder för dig snart så du slipper kräkningarna :/

Jodå det rullar på, mår väldigt bra så veckorna rullar på fort :) Går in i vecka 28 imorgon!
    har fått starkare medicin mot illamåendet så har inte kräkts sedan igår morse innan jag åkte in. Så hoppas på att det håller i sig såhär nu och att det släpper helt så jag slipper komma ihåg att ta medicinen vid rätt tidpunkt. 

Oj aa härligt snart i mål ju :D 
  • Lizzie09

Eagle du måste uppdatera oss här när lillpojken kommit till världen :D Önskar dig all lycka till!

• Lizzie09

Känns som denna fantastiska tråd är nästintill utdöd nuförtiden :( Men jag är ju fortfarande nyfiken på hur det går för er som är kvar! Så hur går det för er allihop? <3

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2016-12-04 19:08:45 följande:

Hej tjejer!

Hur har ni det allihop?

Hej! Kul att se dig här igen :D Här är det jättebra! Är i vecka 35 nu, tiden går så ruggigt fort! Hur är det med dig? :)
  • eagle87

Min son blir 7 veckor på fredag, har haft en jobbig tid med sömnbrist och förlossnings depression men kämpar på och hoppas på bättte tider...

Wow vecka 35 lizzie

Jag vet genom instagram att srm mamma är gravid :)

• Lizzie09
    eagle87 skrev 2016-12-05 20:56:41 följande:

Min son blir 7 veckor på fredag, har haft en jobbig tid med sömnbrist och förlossnings depression men kämpar på och hoppas på bättte tider...

Wow vecka 35 lizzie

Jag vet genom instagram att srm mamma är gravid :)

Vad jobbigt med sömnbrist och depression, hoppas det snart blir bättre för dig! Hur gick förlossningen? :) 

Ja det är helt galet, imorgon blir det redan vecka 37! Jag tycker hela graviditeten har gått så jädra fort, kan verkligen inte fatta att den snart är över :O

Åh vad roligt :)
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-12-15 14:04:29 följande:
    Vad jobbigt med sömnbrist och depression, hoppas det snart blir bättre för dig! Hur gick förlossningen? :) 

Ja det är helt galet, imorgon blir det redan vecka 37! Jag tycker hela graviditeten har gått så jädra fort, kan verkligen inte fatta att den snart är över :O

Åh vad roligt :)
    De är grymt O föda... längtar till nästa förlossning... de gör sjukt ont hade bara lust gas men de va så värt smärtan när bebisen är på brösten O man hör den gråta...

Jag åkte in kl 13 O han föddes 1745. Va i badkar 13-15... O gick från 4cm till 10..om du kan kör utan smärtlindring.. går fortare
  • Emmissara
    Lizzie09 skrev 2016-12-02 22:43:44 följande:

Känns som denna fantastiska tråd är nästintill utdöd nuförtiden :( Men jag är ju fortfarande nyfiken på hur det går för er som är kvar! Så hur går det för er allihop? <3

Hej tjejer!
    Hur har ni det allihop?

hej, härligt att höra hur det går för er :) 

jag går in i v.19 imorgon och har RUL på torsdag så väntar spänt på de :D 

• eagle87
    Emmissara skrev 2016-12-19 21:25:09 följande:

Hej tjejer!
    Hur har ni det allihop?

hej, härligt att höra hur det går för er :) 

jag går in i v.19 imorgon och har RUL på torsdag så väntar spänt på de :D 

Åh va kul grattis