• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • eagle87

Gud va kul att höra att de lättare för många av er att bli gravida lättare med barn nr 2. Hoppas vi oxå har sån tur :) planen är att inte använda preventivmedel efter första men planerar att amma osen hoppas jag bara blir gravid inom ca 18 månader...

Första plusset som blev MF tog 18 försök O denna bebis tog sig på 2 försöket....

• Lizzie09

Har varit fruktansvärt nervös och orolig inför dagens ultraljud, men nu är jag så otroligt lättad och lycklig! ÄNTLIGEN har vi lyckats!

• FruA78
    Lizzie09 skrev 2016-06-01 11:25:45 följande:

Har varit fruktansvärt nervös och orolig inför dagens ultraljud, men nu är jag så otroligt lättad och lycklig! ÄNTLIGEN har vi lyckats!

Åh grattis vad härligt att höra. Jag är jätteorolig inför ultraljudet ska dit om en vecka. När har du BF? Kul att vi ligger så lika, nu måste det gå hela vägen för oss <3
  • Emmissara

åå så härligt. Grattis :D 
  • Ellonbellon
    eagle87 skrev 2016-05-28 19:44:46 följande:

Gud va kul att höra att de lättare för många av er att bli gravida lättare med barn nr 2. Hoppas vi oxå har sån tur :) planen är att inte använda preventivmedel efter första men planerar att amma osen hoppas jag bara blir gravid inom ca 18 månader...

Första plusset som blev MF tog 18 försök O denna bebis tog sig på 2 försöket....

Jag ammade min son, gör det fortfarande. Mensen kom trots fullamning i höstas, då var han bara 4 månader cirka. Kommer inte ihåg exakt. Så man får ju räkna med att det kan ta sig fort =)
    Son född 7 juli 2015, BF januari 2017
  • Lizzie09
    FruA78 skrev 2016-06-01 14:59:57 följande:
    Åh grattis vad härligt att höra. Jag är jätteorolig inför ultraljudet ska dit om en vecka. När har du BF? Kul att vi ligger så lika, nu måste det gå hela vägen för oss <3
    Tack! Ja det var så otroligt skönt att få se hjärtat slå, nu kan jag äntligen våga glädjas till 100% över graviditeten! Förstår precis din känsla, håller tummarna stenhårt för dig! Jag har bf den 10/1 :) Ja nu är det verkligen vår tur <3
  • Pyret 85

Åh vad härligt! Grattis! Håller tummarna för er <3
  • SecretlyMe

Har mest blivit en gravidtråd detta så håller mig härifrån. Vi har fortfarande inte blivit gravida och är nekade IVF. Maj 2014 började vi försöka och inte lyckats en enda gång. Enligt utredning finns inga fel.