BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Gud va kul att höra att de lättare för många av er att bli gravida lättare med barn nr 2. Hoppas vi oxå har sån tur :) planen är att inte använda preventivmedel efter första men planerar att amma osen hoppas jag bara blir gravid inom ca 18 månader...
Första plusset som blev MF tog 18 försök O denna bebis tog sig på 2 försöket....
Har varit fruktansvärt nervös och orolig inför dagens ultraljud, men nu är jag så otroligt lättad och lycklig! ÄNTLIGEN har vi lyckats!
Har varit fruktansvärt nervös och orolig inför dagens ultraljud, men nu är jag så otroligt lättad och lycklig! ÄNTLIGEN har vi lyckats!
Gud va kul att höra att de lättare för många av er att bli gravida lättare med barn nr 2. Hoppas vi oxå har sån tur :) planen är att inte använda preventivmedel efter första men planerar att amma osen hoppas jag bara blir gravid inom ca 18 månader...
Första plusset som blev MF tog 18 försök O denna bebis tog sig på 2 försöket....
Väldigt tyst här inne nuförtiden.. Hur går det för er tjejer? :)
Har mest blivit en gravidtråd detta så håller mig härifrån. Vi har fortfarande inte blivit gravida och är nekade IVF. Maj 2014 började vi försöka och inte lyckats en enda gång. Enligt utredning finns inga fel.