• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • FruA78
    Emmissara skrev 2016-04-20 15:42:52 följande:
    Lizzie09 skrev 2016-04-20 11:44:09 följande:Åh vad skönt att ni äntligen får komma igång! Håller tummarna så hårt jag bara kan för er nu.
    För mig går det Ok, har tagit bidrottninggele och rosenrot denna månad för att korta ner min cykel som blivit lång och svajig. Och det funkade superbra, ägglossningen kom 6 dagar tidigare! Så nu sitter jag hos gyn och väntar på andra försöket med insemination. Börjar med progesteronkräm imorgon så får vi se om det händer något sen! Kram
    Håller tummarna för er båda <3 

Tack så mycket! :)
  • Lizzie09

Kan knappt tro det, jag är gravid! Tagit tester idag på äl+9 och det är ingen tvekan! Är lite sjukt att det är Precis ett år sedan jag blev gravid sist. Den här månaden åt jag rosenrot och bidrottninggele fram till äl där det blev insemination och då började jag smörja med progesteronkräm. Och det verkar ha gjort susen :) Nu får vi bara hoppas på att det går bättre denna gång!

• eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-04-29 16:54:25 följande:

Kan knappt tro det, jag är gravid! Tagit tester idag på äl+9 och det är ingen tvekan! Är lite sjukt att det är Precis ett år sedan jag blev gravid sist. Den här månaden åt jag rosenrot och bidrottninggele fram till äl där det blev insemination och då började jag smörja med progesteronkräm. Och det verkar ha gjort susen :) Nu får vi bara hoppas på att det går bättre denna gång!

Åhhh äntligen pluss här, stoooorr grattis :) ska du fortsätta me krämen till vecka 12 ? Jag rekommenderar att du gör de...
  • SG92
    Hej, är ny här och tänkte hoppa in här om det är okey :)

Min mens är 7 dagar sen, jag hade min mens 23 mars och nu lyser den med sin frånvaro. Jag har extremt ömma bröst, gör, vill inte ens röra dem, dessutom känns dem tunga och svullna. Har vita flytningar och så har jag nu i två dagar haft världens mensvärk (samma värk som jag brukar ha under mensen), har lite halsbränna och så fort jag blir hungrig så måste jag äta typ på en gång annars känns det jätte konstigt i magen, känns som ett konstigt sug i magen plus att jag börjar må illa. Har mått konstigt i 3 veckor känt mig extremt trött och även känt mig allmänt sjuk. Det konstiga är att jag har gjort 4 gravtest (gjorde ett idag) som all visade minus, va hos bm när mensen va 3 dagar sen - visade minus där också. Vet inte vad jag ska göra, blir galen, vill bara att mensen ska komma nu, så ont som det gör. 
    Är det någon som varit i samma sits eller känner något liknande?
    Måste tillägga att jag har regelbunden mens - 30 dagar 
    Tacksam för svar
  • Lizzie09
    eagle87 skrev 2016-04-29 18:38:03 följande:
    Åhhh äntligen pluss här, stoooorr grattis :) ska du fortsätta me krämen till vecka 12 ? Jag rekommenderar att du gör de...
    Taack! :) Yes jag kommer fortsätta, säkrast så! Hur är det med dig nu? Vilken vecka är du i? :)
  • carolinheiner
    Lizzie09 skrev 2016-04-29 17:54:25 följande:

Stort grattis!!!
  • miamarina84
    Lizzie09 skrev 2016-04-29 17:54:25 följande:

Äntligen nu satte ni det. Stort grattis :) har du oregelbunden äl då du använde både rosenrot o bidrottninggele? Bara nyfiken ;) man vill ju testa allt. Stort grattis igen.
  • Lizzie09
    miamarina84 skrev 2016-04-30 09:50:30 följande:
    Äntligen nu satte ni det. Stort grattis :) har du oregelbunden äl då du använde både rosenrot o bidrottninggele? Bara nyfiken ;) man vill ju testa allt. Stort grattis igen.
    Tack så mycket! Ja det var verkligen på tiden :) Min cykel hade börjat bli lite rubbad och började bli längre, senaste var 35 dagar lång så tänkte att jag chansar med rr och bdg, och denna cykel skulle blivit 27 dagar! Och så gravid på det, så dom gjorde verkligen susen för mig :D
  • eagle87
    Lizzie09 skrev 2016-04-29 18:25:57 följande:
    Taack! :) Yes jag kommer fortsätta, säkrast så! Hur är det med dig nu? Vilken vecka är du i? :)
    Jag är i vecka 15 nu:) håller tummarna för alla här