• Pyret 85

BIM September 2014

Hej!
    Hoppar gärna in här i tråden. Vet inte riktigt när BIM är ännu.

• Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-08-19 20:01:57 följande:
    Välkommen Pyret :)
    Tack! Kul att träffas igen. Kunde dock varit under roligare omständigheter!
  • Pyret 85

Hur ska jag räkna? ska jag räkna missfallets första dag som "första mensdagen"? i så fall bör ÄL ske runt 26 augusti och då blir BIM 9/9. eller?

• Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-08-20 14:32:36 följande:
    Så du fick missfall? :(
    Ja jag plussade i juli men tyvärr slutade det i mf för en vecka sen.
  • Pyret 85

sambon tycker dock vi ska vänta en mens som BM rekommenderade. För min skull så att kroppen hinner återhämta sig. Men jag vill inte vänta så vi får väl se hur det blir.

• Pyret 85
    josephiine skrev 2014-08-21 17:34:43 följande:

en dum fråga kanske, men på SMEP-metoden, måste killen komma varje gång innan och efter ÄL? Asså, tex efter ÄL, det kan väl inte ha nån betydelse eller? Är rätt ny på det här med bebisverkstad, så ja, en liten knäpp fråga får ni att besvara på nu ni som vet :)

jo meningen är nog att killen ska komma i dig varje gång.
  • Pyret 85

Vi körde med SMEP i juli och då blev jag gravid, slutade ju tyvärr i mf. men vi kommer nog köra på det igen.

• Pyret 85
    Paulas mamma skrev 2014-08-21 19:35:56 följande:

Jag tror jag fått missfall. :( kan man försöka bli gravid direkt eller vänta en till mens emellan? Och hur vet jag när jag har ägglossning om jag börjar försöka direkt?

Usch vad trist. Själv fick jag missfall förra veckan. Läkaren som konstaterade missfallet rekommenderade att man väntar en mens innan man försöker igen för att kroppen ska hinna återhämta sig.
  • Pyret 85
    Carolaj83 skrev 2014-08-21 20:21:57 följande:

Precis förlorat mitt fjärde barn i v 16. Vill någon lägga till mig på listan bim 14/9

Beklagar
Svar på tråden BIM September 2014