• Pyret 85

BIM September 2014

mrshellstrom skrev 2014-09-10 17:00:39 följande:

Hur är det egentligen, är det normalt med en hel del molvärk och "drag"?

Jag har haft det av och till nu i ett par dagar och brukar inte ha det innan mens heller.

Varför letar man dåliga symptom hela tiden?! :P

Hoppas man snart får vara glad övet ett plus igen.

I början hade jag en del molvärk så jag antar att det är normalt. Eller vad vet jag egentligen då mitt slutade i mf? Men jag hade alltså molvärk i början och sen avtog det efter ett par veckor. Sen fick jag ju det igen i samband med blödningen.
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-09-10 17:12:48 följande:
    Måste man hålla sig i 4 timmar då tro? Blir jobbigt att inte kunna dricka till maten haha
    jag hade nog hållt mig 4 timmar innan jag testade. för att vara på säkra sidan.
  • Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 17:00:39 följande:

Hur är det egentligen, är det normalt med en hel del molvärk och "drag"?

Jag har haft det av och till nu i ett par dagar och brukar inte ha det innan mens heller.

Varför letar man dåliga symptom hela tiden?! :P

Hoppas man snart får vara glad övet ett plus igen.

Jag kommer nog vara likadan den dagen jag plussar. Vara misstänksam mot minsta lilla tecken.
  • Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 17:21:10 följande:
    Ja jag känner lite så jag med.

Jag hade inte det såhär förra graviditeten (den nu som slutade i tidigt mf), då kom det väldigt sällan.
    skickar över en stor kram!! Nu ska det bli en bebis!! blir en majbebis va?
  • Pyret 85
    Malinbarre skrev 2014-09-10 17:53:25 följande:
    Grattis till ett jätte fint plus! Och jag hade mycket svagare test när jag tog mitt första digitala förra graviditeten och med ditt plus så kommer du absolut få gravid på digitalt :) vilken lycka!
    Ja det tror jag också att hon kommer få. Mitt test var JÄTTEsvagt och då menar jag verkligen superdupersvagt men valde ändå att testa med digitalt och då visade det gravid 1-2 veckor.
  • Pyret 85
    Tassiemon skrev 2014-09-10 18:27:32 följande:

Så svaga streck på graviditetsstickorna kan alltså tolkas som positiva?

absolut!
  • Pyret 85
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3 phpyU39fW69857.jpg

Jag tvivlade aldrig på att du var det! Underbart tjejen!!! Grattis <3
  • Pyret 85

Jag stannar också gärna i tråden, om jag får?

Illamående ikväll, men kan ju verkligen inte va några symptom ännu. Känns som kräket ligger i halsen.

Åh nu vill jag gärna veta om det tagit sig denna månaden. Men ställer in mig på att det inte gjort det för att slippa bli besviken..

• Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 21:07:59 följande:

Tack ni! :) vi håller tummarna!

Bebben84: wooohoooo! Tog också ett digitalt precis (blev medryckt av dig!) Och fick också Gravid! :D

Heja heja!!!
  • Pyret 85
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 21:00:39 följande:
    när har du BIM?
    22-23/9 så det är lääänge dit!
Svar på tråden BIM September 2014