• Pyret 85

BIM September 2014

ronja111 skrev 2014-09-07 15:22:29 följande:

Negativt test för mig igen imorse..

Så deppig...

Börjar tro jag inte kommer få något barn

styrkekram till dig!!
  • Pyret 85
    FruA78 skrev 2014-09-07 15:28:22 följande:

Pyret85 vad härligt! Min ägglossning kom alldeles för sent denna gång hela 5 dagar och jag och min man som låg i innan för att pricka rätt men mest troligt missade vi helt denna gång. Fick urinvägsinfektion i fredags och på lördagen fick jag ägglossning hade sex senast i torsdags så surt. Var låg hela lördagen men får ta nya tag nästa månad men än finns lite hopp att det finns en chans i september.

trist när det blir så. Jag är ju glad att jag ändå har så kraftiga äggviteflytningar. Vilket jag har nu. För då vet jag ju exakt när ÄL sker. Blev ändå lite sådär när ÄL sker så sent. Blir typ exakt 4 veckor efter MF som jag fick ÄL.
  • Pyret 85
    FruA78 skrev 2014-09-07 15:28:22 följande:

Pyret85 vad härligt! Min ägglossning kom alldeles för sent denna gång hela 5 dagar och jag och min man som låg i innan för att pricka rätt men mest troligt missade vi helt denna gång. Fick urinvägsinfektion i fredags och på lördagen fick jag ägglossning hade sex senast i torsdags så surt. Var låg hela lördagen men får ta nya tag nästa månad men än finns lite hopp att det finns en chans i september.

Men som du skrev hoppet är ju inte ute än. Inte förrän tant röd kommer.
  • Pyret 85
    FruA78 skrev 2014-09-07 15:43:04 följande:

Pyret85: Beklagar ert mf. Hoppas det tar sig denna gång och hela vägen.

Tack Det hoppas verkligen jag med. 
  • Pyret 85
    sina86 skrev 2014-09-07 15:46:22 följande:

Hoppar in i tråden och lägger till mig i listan. Hade jättepositivt ältest igår så räknar med bim runt den 20/9.

Jag och min sambo har försökt ca 1,5 år men min mens har varit väldigt oregelbunden sen p-pillerstopp. Håller tummarna för att det tog sig denna gång annars tänker vi be om utredning för att se så att allt står rätt till.

Välkommen
  • Pyret 85

Ja det är verkligen lätt att missa inlägg i denna tråden. Speciellt på vardagarna. På helgen är det lite tystare här inne. bra att du uppdaterade BIM-listan

• Pyret 85
    Hummingbirden skrev 2014-09-07 14:23:18 följande:

Å där kom mensen.. Suck. Plussade igår och idag kom den jäkeln.

Tar nya tag! Lycka till ni andra ??

Är du säker på att det var mens?
  • Pyret 85
    carolinheiner skrev 2014-09-07 16:29:03 följande:
    Hur ska ja veta? Går bara efter hur hon själv skrev att hon fått mens fast hon hade plussat..
    jag citerade såklart fel inlägg
  • Pyret 85
    ronja111 skrev 2014-09-07 16:36:05 följande:
    Tack!! Den behövs verkligen

Har liksom inte så många som jag kan tala med detta om, därför är detta forum så viktigt!

Längtan efter ett barn som aldrig kommer...det är smärtsamt att leva med

Håller tummarna för dig också!

Kram
    hur länge har ni försökt?
  • Pyret 85

Testlagret beställde jag sist ifrån. Denna gången från gravidkollen. Har också köpt cb på Apoteket.

Svar på tråden BIM September 2014